فیصل مقداد: عمان از شروع جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است

به گزارش مجله گرگانلند، وزیر خارجه سوریه تاکید نمود که عمان در کنار سوریه در جنگش علیه تروریسم و رادیکالیسم از شروع تا به این لحظه ایستاده است.

فیصل مقداد: عمان از شروع جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه مطرح نمود: سفر رسمی که وی به عمان داشته با هدف تقویت روابط پابرجا میان دو کشور برادر است.

وی ادامه داد: در سوریه، ما با تروریسم و رادیکالیسم مبارزه نموده و با هم علیه اقدامات یکجانبه ظالمانه کوشش می کنیم، برادران در عمان در کنار مردم سوریه در این زمینه از شروع این جنگ علیه تروریسم تا به این لحظه ایستاده اند.

مقداد اظهار داشت: برادران در عمان، موضع متمایزی در تمامی محافل بین المللی در قبال رخدادها در سوریه داشتند و در کنار حق و منطق ایستادند، آنها علیه تروریسم و در کنار تمامیت ارضی و وحدت مردم سوریه ایستادند به همین دلیل این موضع عمان از احترام تمامی سوری ها برخوردار است.

وی مطرح نمود: ما بر این باوریم که این موضع قابل پیروی است و در حال حاضر، بسیاری از کشورهایی که با سوریه دشمنی در پیش گرفتند، آن را تایید می نمایند، چراکه این موضع ثابت کرد که رنج سوری ها به نفع هیچ یک از این کشورها نیست و دردها و رنج های منطقه را بیشتر می نماید و تروریسم نمی تواند در مکانی خاص بماند بلکه به اقصی نقاط منطقه و کشورهای آن و حتی به اروپا، آمریکا، آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین کشیده می گردد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1023

به "فیصل مقداد: عمان از شروع جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیصل مقداد: عمان از شروع جنگ سوریه علیه تروریسم در کنار کشور ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید