خبرنگاران واحدهای تولیدی وصنعتی هرمزگان امسال حمایت بیشتری می شوند

به گزارش مجله گرگانلند، بندرعباس- خبرنگاران- سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به نامگذاری سالجاری از سول رهبرمعظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید، امسال حمایت بیشتری از واحدهای تولیدی وصنعتی در راستای تحقق این امر انحام می شود.

خبرنگاران واحدهای تولیدی وصنعتی هرمزگان امسال حمایت بیشتری می شوند

ابراهیم سعدینی روز دوشنبه با اشاره به شعار سال 99 به نام جهش تولید در این راستا افزود: اگر تولید با کیفیت و صادرات محور رونق یابد، بدون شک موجب اشتغال زایی و رونق اقتصادی شده و شرایط معیشتی مردم نیز بهتر خواهدشد.

وی بیان داشت: هرچند بیماری کرونا و مسائل آن بر تولید سایه انداخته اما با تدابیر ویژه ای که در این ایام دیده شده، واحدهای تولیدی استان هرمزگان همچون گذشته به فرایند تولید ادامه داده و درواقع میزان تولید آن ها نیز افزایش یافته است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: یکی دیگر از راه هایی که می تواند بر جهش تولید در سطح استانی کمک کند تلاش برای خرید محصولات با کیفیت تولید در استان است.

سعدینی ابرازداشت: برای تحقق شعار سال، مصرف تولیدات داخلی از سوی مردم و بهبود کیفیت محصولات تولیدی در کنار هم می تواند این شعار را عملیاتی کند.

وی با تشریح اقدام های سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان درراستای حل مسائل واحدهای تولیدی گفت: این سازمان درسال گذشته با برگزاری نشست های متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار، مدیران بانک های عامل استان و نمایندگان دستگاه های اجرایی به مسائل و درخواست های تولیدکنندگان و صنعتگران پرداخت که اجرایی شدن مصوبه های حاصل از آن زمینه ساز ایجاد زیرساخت جهش تولید درسال جدید خواهدبود.

این مسوول با اشاره به اهتمام وزارت صنعت، معدن و تجارت بر رفع مسائل پیش روی تولید اشاره کرد و بیان داشت:در این راستا سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان به تبع از وزارتخانه، طبق سال های گذشته برای حل مسائل واحدهای تولیدی، صنعتی و فعالان اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 431

به "خبرنگاران واحدهای تولیدی وصنعتی هرمزگان امسال حمایت بیشتری می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واحدهای تولیدی وصنعتی هرمزگان امسال حمایت بیشتری می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید