تعویق بازگشایی حضوری دانشگاه ها تا پیش از تکمیل فرآیند واکسیناسیون

به گزارش مجله گرگانلند، تهران (پانا)- وزیر علوم، تحقیقات وفناوری با بیان اینکه ترم آینده بازگشایی حضوری نخواهیم داشت، گفت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا تکمیل فرآیند واکسیناسیون به صورت غیرحضوری خواهد بود البته حضور بعضی گروه های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد که پروپزال ها و طرح های پژوهشی یا خاتمه نامه ارشد آن ها به تصویب گروه رسیده است، مانعی ندارد.

تعویق بازگشایی حضوری دانشگاه ها تا پیش از تکمیل فرآیند واکسیناسیون

به گزارش خانه ملت، محمدعلی زلفی گل پس از انتها نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران، اسم کرد: نشست امروز مربوط به بازگشایی مدارس و دانشگاه های سراسر کشور بود، در این حوزه ما تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بازگشایی حضوری برای تمامی گروه ها و مقاطع تحصیلی نخواهیم داشت، اضافه کرد: بازگشایی حضوری فقط مربوط به بعضی گروه های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد که پروپزال ها و طرح های پژوهشی یا انتها نامه ارشد آن ها به تصویب گروه رسیده است می توانند برای حضور در کارگاه ها، آزمایشگاه ها و میادین تحقیقاتی و کشاورزی حضور یابند.

وی توضیح داد: بنابراین برای سایر دانشجویان ترم آینده تا پیش از تکمیل واکسیناسیون امکان آموزش حضوری وجود ندارد و آموزش به صورت مجازی پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1292

به "تعویق بازگشایی حضوری دانشگاه ها تا پیش از تکمیل فرآیند واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق بازگشایی حضوری دانشگاه ها تا پیش از تکمیل فرآیند واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید