کلاس های دانشگاهی غیرحضوری شد ، از لغو تک تک آزمون های کشوری اسفندماه تا اعلام تاریخ جدید برگزاری آن ها

به گزارش مجله گرگانلند، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

کلاس های دانشگاهی غیرحضوری شد ، از لغو تک تک آزمون های کشوری اسفندماه تا اعلام تاریخ جدید برگزاری آن ها

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

زمان برگزاری کنکور دکتری 99 به تعویق افتاد

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون دکتری سال 1399 از روز جمعه نهم اسفندماه 98 به روز پنجشنبه 28 فروردین ماه 99 تغییر پیدا می کند.

خدمات غیرحضوری دانشگاه پیام نور برای پیشگیری از بیماری کرونا اعلام شد

محمدعلی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در راستای توصیه مراجع بهداشتی و درمانی و با هدف کاهش ضرورت مراجعه دانشجویان به دانشگاه شرایطی ایجاد کرده تا حضور دانشجو در مراکز این دانشگاهی به حداقل رسانده شود که از جمله این موارد می توان به اعلام نتایج آزمون ها، برنامه های کلاسی، ارتباط با استادان، کارمندان و مدیران در سامانه پیام من (که لینک آن در سامانه https://apps.pnu.ac.ir موجود است)، اشاره کرد.

زمان انتخاب واحد دانشجویان پیام نور تمدید شد

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور تا پانزدهم اسفندماه در سامانه گلستان تمدید شد.

ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی

آبتین حیدرزاره، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی که از 30 بهمن ماه آغاز شده است تا 10 اسفند 98 ادامه خواهد داشت.

برگزاری الکترونیکی کلاس های آموزشی دانشگاه علم و صنعت تا 3 هفته آینده

جبار علی ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران بیان کرد: دانشگاه علم و صنعت در هفته جاری هم به کار خود ادامه می داد و تمام کادر اداری، پرسنل و حتی دانشجویانی که درس های آزمایشگاهی و پایان نامه داشتند در دانشگاه حاضر بودند. استفاده دانشجویان از کلاس های غیرحضوری و الکترونیکی برای سه هفته آینده پیش بینی شده است.

کلاس های دانشگاه شهید بهشتی از هفته آینده آنلاین برگزار می شود

امیررضا اصنافی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی گفت: کلاس های آموزشی دانشگاه از هفته آینده با برنامه ریزی های اجرا شده بصورت الکترونیکی برگزار می شود و نیازی به حضور دانشجویان در کلاس نیست.

زمان جدید برگزاری آزمون های لغو شده دانشگاه آزاد اعلام شد

زمان برگزاری آزمون های پیش کارورزی جامع داروسازی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی تعیین شد.

برگزاری آزمون های بین المللی در ایران تا 15 فروردین 99 لغو شد

کلیه آزمون های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI در ایران با هماهنگی به عمل آمده با موسسات ETS و IDP تا سوم آوریل 2020 برابر با 15 فروردین ماه 1399 برگزار نخواهد شد و زمان و نحوه برگزاری این آزمون ها متعاقبا از طریق سازمان سنجش آموزش کشور و یا مراکز برگزارکننده این آزمون ها اعلام خواهد شد.

ثبت نام آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی به پایان رسید

ثبت نام اینترنتی مرحله اول آزمون المپیاد (غربالگری) دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی تا ششم اسفندماه 98 انجام گرفت. آزمون مرحله غربالگری المپیاد روز جمعه 22 فروردین 99 و به شیوه الکترونیک برگزار می شود.

برگزاری آزمون کارشناسی به پزشکی سال 99 لغو شد

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره لغو برگزاری آزمون کارشناسی به پزشکی در پی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاعیه صادر و اعلام نمود آزمون پذیرش پزشکی از مقطع کارشناسی روز پنجشنبه 15 اسفندماه 98 برگزار نمی شود.

برگزاری آزمون EPT و فراگیر مهارت های عربی لغو شد

طبق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون (EPT) و آزمون فراگیر مهارت های عربی نوبت اسفندماه 98 دانشگاه آزاد در تاریخ از پشی تعیین شده (یعنی روز جمعه 16 اسفند ماه 98) برگزار نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 346

به "کلاس های دانشگاهی غیرحضوری شد ، از لغو تک تک آزمون های کشوری اسفندماه تا اعلام تاریخ جدید برگزاری آن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دانشگاهی غیرحضوری شد ، از لغو تک تک آزمون های کشوری اسفندماه تا اعلام تاریخ جدید برگزاری آن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید