کشتی آزاد جام علی اف، سرانجام کار ایران با کسب یک طلا و 3 برنز

به گزارش مجله گرگانلند، تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال طلا و 3 مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی علی اف روسیه خاتمه داد.

کشتی آزاد جام علی اف، سرانجام کار ایران با کسب یک طلا و 3 برنز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام علی اف روزهای 4 تا 6 تیرماه در شهر کاسپیسک جمهوری داغستان روسیه برگزار گردید و در سرانجام تیم 8 نفر ایران به وسیله محمدجواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا، امیرحسین مقصودی، ارشک محبی و مجتبی گلیج در اوزان 70، 92 و 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اسلام بازرگانوف از آذربایجان با نتیجه 13 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، سرلک از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین مقصودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر یاند یاندیف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل امام گانیشوف از روسیه با نتیجه 4 بر 4 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. مقصودی در این مرحله مقابل رضوان کاژاروف از روسیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در ملاقات رده بندی با نتیجه 6 بر 6 تالگات سیرباز از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. محمدمهدی یگانه جعفری هم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر آسومیدین حسن اف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل ویکتور راسادین از روسیه با نتیجه 5 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، یگانه جعفری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور مقابل زلیم خان تازبایف از روسیه با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد ماگومد کازی مامگمدوف از روسیه را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. فیروز پور در دور سوم مقابل دارسام جعفراف از روسیه با نتیجه 9 بر 2 مغلوب شد. با توجه شکست این کشتی گیر روس در مرحله نیمه نهایی، فیروزپور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور نخست با نتیجه 4 بر 4 گادجی نبی اف از روسیه را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل فیلیپ پوگوت از مجارستان به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم با نتیجه 7 بر 5 مغلوب احمد دوداروف از آلمان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، وفایی پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی و ارشک محبی در دور نخست استراحت کردند. این دو کشتی گیر در دور دوم به مصاف هم رفتند که ابراهیمی با نتیجه 5 بر 2 و ضربه فنی محبی را مغلوب کرد. وی در دور سوم یوری ایوانوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و با ضربه فنی عمرگادجی ماگمدوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در ملاقات سرانجامی زبگنیو بارونوفسکی از لهستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت به مدال طلا دست یافت. با توجه به حضور ابراهیمی در ملاقات فینال، محبی به گروه بازنده ها رفت. وی در ملاقات شانس مجدد یوری ایوانف از روسیه را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و به ملاقات رده بندی راه یافت. وی در ملاقات رده بندی با توجه به عدم حضور عمر گادجی ماگمدوف از بلاروس به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ماحامد زاکاریف از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و دنیا از روسیه با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، گلیج به گروه بازنده ها رفت وی با توجه به حاضر نشدن کشتی گیران روس در ملاقاتهای شانس مجدد، راهی ملاقات رده بندی شد. گلیج با توجه به حاضر نشدن ولادمیربایتسایف از روسیه در ملاقات رده بندی، به مدال برنز رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1222

به "کشتی آزاد جام علی اف، سرانجام کار ایران با کسب یک طلا و 3 برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام علی اف، سرانجام کار ایران با کسب یک طلا و 3 برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید