فخری: هماهنگی ها برای حضور سابریست ها در لوکزامبورگ انجام شد، بعید است مسابقات لغو گردد

به گزارش مجله گرگانلند، سرمربی تیم شمشیربازی سابر کشورمان گفت: سهمیه ما در المپیک 2020 در رشته سابر قطعی شده و فقط کافی است ملی پوشان در یک مسابقه دیگر شرکت نمایند.

فخری: هماهنگی ها برای حضور سابریست ها در لوکزامبورگ انجام شد، بعید است مسابقات لغو گردد

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حضور خودش و مجتبی عابدینی در جام جهانی لوکزامبورگ گفت: میزبان جدید جام جهانی لوکزامبورگ اعلام شد و با توجه به اینکه در خصوص مسافران ایران در سایر کشورها بحث قرنطینه کردن ایجاد شده و بلیت وجود ندارد، حضور من و مجتبی عابدینی در این جام جهانی منتفی است.

وی اضافه نمود: ما تصمیم بزرگی گرفتیم و بعد از مسابقات لهستان بچه ها را در این کشور نگه داشتیم و این هم با هماهنگی دکتر علی نژاد انجام شد و باید به وی تبریک گفت. معاون وزیر ورزش با ما تماس گرفت و گفت که شرایط را آنالیز کنید و در لهستان بمانید. رهبری، فتوحی و پاکدامن ویزای یک ساله داشتند و مسئله ای برای ماندن آنها وجود نداشت.

سرمربی تیم شمشیربازی سابر کشورمان گفت: سهمیه ما در المپیک 2020 در رشته سابر قطعی شده و فقط کافی است ملی پوشان در یک مسابقه دیگر شرکت نمایند که خوشبختانه مسئله ای هم وجود ندارد. هماهنگی های لازم اجرا شده تا بچه ها به لوکزامبورگ بروند و در مسابقات شرکت نمایند و ان شاءالله اگر بلیت برگشت پیدا کنیم، به ایران بازگردند.

فخری در پاسخ به پرسش که با ادامه شیوع ویروس کرونا در اروپا احتمال لغو این مسابقات وجود دارد؟، یادآور شد: آبروی فدراسیون جهانی شمشیربازی به خاطر تغییرات میزبان رفت و کشورها چندین بار بلیت خریدند و پس دادند و چون این مسابقات از جمله مسابقات جهانی برای کسب سهمیه است، بعید به نظر می رسد بعد از چندین بار تغییر میزبان، لغو گردد و مطمئناً نهایی است. باید نگران کنسلی و یا تعویق مسابقات بوداپست مجارستان بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 352

به "فخری: هماهنگی ها برای حضور سابریست ها در لوکزامبورگ انجام شد، بعید است مسابقات لغو گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: هماهنگی ها برای حضور سابریست ها در لوکزامبورگ انجام شد، بعید است مسابقات لغو گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید