واکسن و ماسک بزنید!

به گزارش مجله گرگانلند، گوگل لوگوی خود را برای سوق دادن افراد به زدن واکسن و ماسک تغییر داد.

واکسن و ماسک بزنید!

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، روز شنبه لوگوی گوگل تغییر کرد و طی آن گوگل از مردم خواست که واکسن و ماسک بزنند زیرا همچنان موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در کشور هند و سایر کشورهای دنیا در حال افزایش است.

الفبای G ، O ، O ، G به صورتی طراحی شده که نشان دهد شهروندان واکسن زده اند و جای چسب زخم بر روی محل واکسینه شده دست آنها است و هیجان زده اند. حرف E نیز نشان دهنده یک متخصص بهداشت واکسینه شده و حرف L نیز نشان دهنده آن است که افراد پس از زدن واکسن دستان خود را بالا می برند تا برچسب را نشان دهند. سپس یک حرف E شادمان دیده می گردد که به همه حروف واکسینه شده شکلک قلب هدیه می دهد.

گوگل در یادداشت خود گفت که همه گیری همچنان در کشورهای دنیا وجود دارد پس با یافتن محل واسیناسیون محلی به جلوگیری از گسترش آن یاری کنید و مراحل پیشگیری را دنبال کنید.

گوگل همچنین منابع خود را در خصوص یافتن نزدیک ترین محل واکسیناسیون و اینکه مردم می توانند چه گام هایی را برای جلوگیری از شیوع کووید-19 بردارند، به اشتراک گذاشت.

افراد می توانند عبارت واکسن کووید در نزدیکی من را در گوگل جستجو نمایند تا یک مرکز واکسن محلی پیدا نمایند و برای هدایت های پیشگیری، عبارت پیشگیری از کووید-19 را جستجو نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1140

به "واکسن و ماسک بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن و ماسک بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید