مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام 50 هزار نیروی تازه در آمازون تا درمان افسردگی با محدودیت های موبایلی

به گزارش مجله گرگانلند، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام 50 هزار نیروی تازه در آمازون تا درمان افسردگی با محدودیت های موبایلی

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج یک پژوهش جالب نشان می دهد می توان با کاهش مدت زمان حضور در شبکه های اجتماعی افسردگی را درمان کرد. این مطالعه به طور مستقیم با آنالیز فیسبوک، اینستاگرام و اسنپ چت صورت گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پروژه نو گوگل موسوم به Project Fi به صورت اتوماتیک شما را برای هر اتصال به یک وی پی ان متصل می نماید. این به معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت بیشتر برای کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دسترسی به گوگل در روسیه، چین و نیجریه روز گذشته برای ساعاتی قطع شد. بر اساس گزارشها این اتفاق به واسطه سرقت و نفوذ ترافیکی به وسیله ISP در کشورهای مذکور رخ داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش نو نشان می دهد که آمریکایی نسبت به سال گذشته بیشتر به موبایل های خود وابسته شده اند. این درحالیست که بسیاری از برنامه های اجتماعی در تلاشند وابستگی کاربران را به موبایل کاهش دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون بالاخره به شکل رسمی بیان کرد که مقر دومین دفتر مرکزی ویرجینیا خواهد بود و این یعنی استخدام هزاران نیروی نو.استخدام در این غول خره فروشی سرشناس آرزوی بسیاری از افراد است اما برای ورود به آمازون چه توانمندی هایی سنجیده می گردد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی گزارش ها حکایت از آن دارند که علیرغم وعده فیسبوک برای همکاری با پلیس در حفاظت از داده های کاربران و عدم اشتراک گذاری این اطلاعات با شرکت های ثالث در عملی کردن این وعده ناموفق است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر اعلام نموده که اخیرا تعداد زیادی حساب جعلی را کشف نموده که در پوشش هویت ایلان ماسک از کاربران توییتر کلاهبرداری و اخاذی نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1686

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام 50 هزار نیروی تازه در آمازون تا درمان افسردگی با محدودیت های موبایلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام 50 هزار نیروی تازه در آمازون تا درمان افسردگی با محدودیت های موبایلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید