هشدار سازمان بهداشت جهانی به همه کشورهای جهان؛ کرونا پشت دروازه است

به گزارش مجله گرگانلند، سازمان بهداشت جهانی به همه کشورهای جهان هشدار داد که ویروس کرونا پشت دروازه های کشورهاست و از همه خواسته تدابیر لازم را برای مقابله با آن اتخاذ کنند.

هشدار سازمان بهداشت جهانی به همه کشورهای جهان؛ کرونا پشت دروازه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه به همه کشورهای جهان هشدار داد که تدابیر لازم را برای مقابله با ویروس کرونا اتخاذ کنند و تاکید کرد که کرونا به معنای واقعی پشت دروازه هر کشور است.

کریستین لیندمیر در یک نشست خبری در ژنو اضافه کرد: مقامات سازمان بهداشت جهانی در رم دیدار کردند تا درباره تدابیر اتخاذ شده در کشور ایتالیا بحث و رایزنی کنند.

ایتالیا طی روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا بوده است.

وی در عین حال تاکید کرد سفر کنندگان سازمان بهداشت جهانی به ایران که قرار بود روز سه شنبه انجام شود به تعویق افتاده است. وی تاریخ مشخصی را برای انجام این سفر اعلام نکرد.

لیندمیر اضافه کرد، بسیاری از کشورها برنامه های همه گیر را آماده کرده اند و برخی کشورهای دیگر ممکن است بسته به شرایط خودشان بر اساس آن عمل کنند اما در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی برنامه دیگری مانند آنچه که این سازمان در روز 30 ژانویه شرایط اضطراری اظهار داشت، ندارد.

طی هفته های اخیر ویروس کرونا علاوه بر چین در کشورهایی مثل کره جنوبی، ایتالیا، امارات، لبنان و ایران مشاهده شده است و این مساله باعث افزایش نگرانیها درباره شیوع بیشتر این ویروس در سطح جهانی شده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 339

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی به همه کشورهای جهان؛ کرونا پشت دروازه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی به همه کشورهای جهان؛ کرونا پشت دروازه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید