ارسال 300 تن محموله پزشکی قطر به چین

به گزارش مجله گرگانلند، قطر از ارسال 300 تُن محموله پزشکی به چین برای مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

ارسال 300 تن محموله پزشکی قطر به چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی قطر (قنا)، اکبر الباکر رئیس اجرایی خطوط هوایی قطر گفت که در راستای یاری به چین برای مبارزه با ویروس کرونا، 5 فروند هواپیما حامل 300 تن یاری های پزشکی فوری به این کشور ارسال شده است.

وی با بیان این مطلب اضافه کرد: خشنود هستیم که جزء اولین شرکت های هواپیمایی در دنیا بودیم که پرواز های فوری حامل یاری های پزشکی را به چین ارسال کردیم.

کمیسیون ملی بهداشت چین خاطرنشان کرد که روز آدینه در استان هوبی کانون اصلی شیوع کرونا، 109 نفر دیگر جان باختند و مجموع قربانیان این ویروس به 2 هزار و 345 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، روز آدینه 397 مورد جدید ابتلا به کرونا نیز ثبت شده است و آمار افراد مبتلا به کرونا از ابتدا تا به امروز به 76 هزار و 288 مورد رسید.

ویروس کرونا که آغاز آن از شهر ووهان در استان هوبی چین بوده است در چند کشور دیگر از جمله کره جنوبی، ژاپن، فیلیپین، آمریکا، فرانسه و ایران هم مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 217

به "ارسال 300 تن محموله پزشکی قطر به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 300 تن محموله پزشکی قطر به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید