نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی به صورت مجازی در هفته کتاب

به گزارش مجله گرگانلند، مرتضی زینعلی رییس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی گفت: با توجه به نامشخص بودن شرایط برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و احتمال برگزار نشدن آن در سال جاری، نهمین نمایشگاه با حضور جمعی از ناشران دانشگاهی برگزار خواهد شد.

نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی به صورت مجازی در هفته کتاب

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه کتاب برای جامعه دانشگاهی ادامه داد: با توجه به احتیاج بخش دانشگاهی یعنی دانشجویان، استادان و کتابخانه های دانشگاهی، همچنین مراکز علمی و پژوهشی و لزوم تجهیز کتابخانه ها، این نمایشگاه برپا می گردد.

زینعلی اضافه کرد: سال جاری برخلاف دور ه های پیشین، با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه هنوز در شرایط عدم اطمینان قرار داریم فضای فیزیکی برای نمایشگاه در نظر نگرفتیم و به صورت مجازی خواهد بود.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی شرح داد: این نمایشگاه در پرتال نشر دانشگاهی (پند) برگزار می گردد که با توجه به زیرساخت های این سایت و حضور ناشران دانشگاهی فضای مناسبی برای نمایشگاه مجازی است.

زینعلی همچنین درباره ویژگی های نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی گفت: ارائه تخفیف مناسب و تسهیل شیوه های ارسال از جمله ویژگی های این رویداد خواهد بود و به همین منظور در تلاشیم بتوانیم برای نمایشگاه یارانه جذب کنیم که در زمینه فروش و ارسال کتاب با تخفیف به دست مشتریان موثر باشد.

وی با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی سال گذشته در هفته پژوهش برگزار گردید، تاکید نمود: نمایشگاه سال گذشته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و با جمع بندی نظرات همکاران دانشگاهی و سایر ناشران شرکت کننده همچنین دریافت بازخوردها تصمیم گرفتیم شیوه برگزاری و زمان را تغییر دهیم.

وی یادآور شد: در نمایشگاه هشتم 100 ناشر دانشگاهی شرکت کردند و امیدواریم در تجربه نمایشگاه نهم بتوانیم از حضور گسترده تر ناشران دانشگاهی بهره مند شویم.

نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی 24 تا 30 آبان همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 624

به "نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی به صورت مجازی در هفته کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین نمایشگاه کتاب های دانشگاهی به صورت مجازی در هفته کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید