تور آلمان: حضور کانون پرورشی در نمایشگاه بین المللی کتاب مجازی فرانکفورت

به گزارش مجله گرگانلند، تهران (پانا) - کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در هفتاد و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان که از 28 مهر تا 2 آبان برگزار می گردد، به صورت مجازی حضور دارد.

تور آلمان: حضور کانون پرورشی در نمایشگاه بین المللی کتاب مجازی فرانکفورت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، حدود 40 عنوان از کتابهای نو کانون پرورش فکری که در یک سال گذشته به چاپ رسیده بر روی سایت نمایشگاه کتاب فرانکفورت بارگذاری شده تا تمامی شرکت نمایندگان مجازی و حضوری بتوانند از این کتاب ها بازدید نمایند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بعلاوه برای معرفی هر چه بهتر کتاب های نو، کاتالوگی از این آثار به زبان انگلیسی تهیه نموده است که علاوه بر بارگذاری بر روی سایت انگلیسی خود به نشانی en.kanoonnews.ir، برای ناشران حاضر در نمایشگاه ارسال خواهد نمود.

مسئولان برگزار نماینده هفتاد و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت به منظور رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته اند که نمایشگاه سال جاری را به دو صورت فیزیکی و مجازی برگزار نمایند.

بر همین اساس، تعداد غرفه ها در نمایشگاه سال جاری کاهش پیدا نموده و فاصله بین غرفه ها دو برابر شده است. بعلاوه ترددها با نظارت بیشتر و طبق اصول سختگیرانه تری کنترل می گردد.

کانون پرورش فکری با توجه به شرایط سال جاری نمایشگاه فرانکفورت و عدم حضور تمامی ناشران، تصمیم گرفت به صورت مجازی در این رویداد شرکت کند.

میهمان ویژه نمایشگاه سال جاری کشور کاناداست که برنامه های خود را برای اولین بار در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت به صورت حضوری و مجازی برگزار می نماید.

بر همین اساس، نمایشگاه کتاب فرانکفورت فضایی برای ناشران بین المللی حاضر در این رویداد فراهم نموده است تا کتاب های خود را که در خصوص کشور کانادا به چاپ رسانده اند در این فضا به نمایش بگذارند.

هفتاد و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت آلمان از 28 مهر تا 2 آبان 1400 (20 تا 24 اکتبر 2021) به شکل مجازی و حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1348

به "تور آلمان: حضور کانون پرورشی در نمایشگاه بین المللی کتاب مجازی فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: حضور کانون پرورشی در نمایشگاه بین المللی کتاب مجازی فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید