مجوز پروازهای چارتری لغو شد ، وزیر راه: بساط سوداگری در حمل ونقل هوایی جمع می شود

به گزارش مجله گرگانلند، وزیر راه و شهرسازی با بیان این که باید در حمل ونقل هوایی بساط سوداگری جمع شود، گفت: مجوز پروازهای چارتری تا اطلاع ثانوی لغو شد.

مجوز پروازهای چارتری لغو شد ، وزیر راه: بساط سوداگری در حمل ونقل هوایی جمع می شود

به گزارش خبرنگاران، مهرداد بذرپاش درباره تأخیر در برخی پروازها اظهار کرد: تعداد پروازهای داخلی کاهش نیافته، بلکه باید بساط سوداگری جمع شود.

وی اضافه کرد: شرکت های هواپیمایی متضرر اصلی شرایط سوداگری در بازار بلیت پروازها هستند.

بذرپاش با تاکید بر این که مجوز پروازهای چارتری به هر صورت تا اطلاع ثانوی لغو شده است، شرح داد: البته به جز پرواز به میادین نفتی که قرار شده با سازمان های متقاضی جزئیات آن مشخص شود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که پروازهای چارتری به هر صورت متوقف شده است، اضافه کرد: عدول از نرخ مصوب تخلف است و سازمان تعزیزات به گران فروشی ورود خواهد کرد. در تعداد بلیت و پروازها نه تنها کاهش نداشتیم بلکه با رشد 5 درصدی روبرو بوده ایم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از محل های اشکال و مشکلاتی که در بخش فروش بلیت هواپیما ایجاد شده است صدور مجوزهای بلاوجه چارتری است که برای این موارد دستور دادم تا سازمان هواپیمایی تا بساط سوداگری در بازار فروش بلیت هواپیما برچیده شود تا بازار آرامش بگیرد.

بذرپاش اضافه کرد: اینکه سازمان هواپیمایی ورود بیشتر به فروش بلیت داشته باشد برای ما حائز اهمیت است. در خصوص فروش بلیت نرخ مصوب داریم که نباید از آن عدول کرد و خارج از نرخ مصوب، تخلف است و نهادهای نظارتی و تعزیراتی در این خصوص ورود خواهد کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1778

به "مجوز پروازهای چارتری لغو شد ، وزیر راه: بساط سوداگری در حمل ونقل هوایی جمع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز پروازهای چارتری لغو شد ، وزیر راه: بساط سوداگری در حمل ونقل هوایی جمع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید