روسیه: گروه های مسلح 6 بار آتش بس ادلب را نقض نموده اند

به گزارش مجله گرگانلند، ارتش روسیه روز آدینه اظهار داشت که از زمان شروع آتش بس جدید در ادلب، گروه های مسلح 6 بار آن را نقض نموده اند.

روسیه: گروه های مسلح 6 بار آتش بس ادلب را نقض نموده اند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ارتش روسیه روز آدینه اطلاع داد که گروه های مسلح در ادلب از زمانی که آتش بس جدید در این استان شروع شده، 6 بار آن را نقض نموده اند.

به گزارش اسپوتنیک، اولگ زورافلو از مقامات نظامی روسیه روز آدینه در کنفرانس خبری گفت: از زمان شروع آتش بس در ادلب سوریه از 6 مارس (16 اسفند) شش گلوله باران خمپاره توسط گروه های مسلح ثبت شده است.

رئیس جمهور روسیه شامگاه پنجشنبه (15 اسفندماه) در کنفرانس خبری مشترک با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه ای خود اعلام نمود دو طرف بر سر برقراری آتش بس در ادلب سوریه به توافق دست پیدا نموده اند.

به گفته پوتین، مسکو و آنکارا بر علاقه مندی خود جهت ادامه همکاری ها در چارچوب فرایند آستانه در مورد سوریه تأکید کردند.

آنکارا و مسکو همچنین توافق نموده اند برای نظارت بر منطقه کاهش تنش، در شهرک های نزدیک ادلب گشت زنی های مشترک برقرار نمایند.

همچنین مقرر شده در طول بزرگراه M4 سوریه یک کریدور امنیتی به عمق 6 کیلومتر هم از شمال و هم از جنوب ایجاد گردد. قرار است بر سر سایر ملاک ها ظرف 7 روز آینده تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 365

به "روسیه: گروه های مسلح 6 بار آتش بس ادلب را نقض نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: گروه های مسلح 6 بار آتش بس ادلب را نقض نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید