خبرنگاران وزنه برداران تایلند و مالزی از المپیک توکیو محروم شدند

به گزارش مجله گرگانلند، تهران- خبرنگاران- براساس اعلام هیات اعمال تحریم بر فدراسیون های عضو (IMFSP)، کشورهای تایلند و مالزی به دلیل چندین فقره تخلف دوپینگی، از اعزام کاروان وزنه برداری خود به المپیک توکیو محروم شدند.

خبرنگاران وزنه برداران تایلند و مالزی از المپیک توکیو محروم شدند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

براساس گزارش تارنمای اینسایددِگیمز، علاوه بر این، عضویت اتحادیه وزنه برداری آماتور تایلند (TAWA) و فدراسیون وزنه برداری مالزی (MFW) در اتحادیه دنیای وزنه برداری به ترتیب به مدت سه و یک سال به حالت تعلیق درآمد.

این هیات اظهار داشت که محرومیت اعمال شده بر وزنه برداران مالزیایی و تایلندی صرف نظر از هرگونه اعمال تغییر در زمان برگزاری المپیک توکیو، برقرار خواهد ماند؛ تورنمنتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با اعلام کمیته بین المللی المپیک تا سال 2021 به تعویق افتاده است.

تایلند پس از آنکه تست دوپینگ 9 وزنه بردار این کشور در رقابت های قهرمانی دنیا در سال 2018 مثبت اعلام شد، به طور داوطلبانه از المپیک توکیو انصراف داد.

وزنه برداران بالای 18 سال تایلند پس از رویداد بعدی اتحادیه دنیای وزنه برداری به مدت 11 ماه دیگر نیز اجازه فعالیت نداشته و این در حالی است که وزنه برداران زیر 18 سال این کشور نیز بعد از مسابقات آینده اتحادیه دنیای، برای مدت 5 ماه مجاز به حضور در هیچ تورنمنتی نخواهند بود.

هیات مذکور اظهار داشت که محرومیت در نظر گرفته شده برای فدراسیون وزنه برداری تایلند دست کم تا هفتم مارس 2022 پابرجا بوده و در صورتی که این فدراسیون بتواند مجموعه ای از معیارهای معین را برآورده کند، این محرومیت در زمان مذکور یا بعد از آن قابل برداشته شدن، خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 337

به "خبرنگاران وزنه برداران تایلند و مالزی از المپیک توکیو محروم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزنه برداران تایلند و مالزی از المپیک توکیو محروم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید