تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ششم مرداد 1401

به گزارش مجله گرگانلند، برگزارکنندگان ششمین آزمون استخدامی بخش خصوصی در نوترین اطلاعیه این آزمون اعلام نموده اند که نام نویسی در این آزمون تا ششم مرداد 1401 تمدید شده و داوطلبان همچنان فرصت نام نویسی دارند. آنچنان که در اطلاعیه نو آمده، دلیل تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی افزایش تعداد فرصت های شغلی است؛ چرا که شرکت های خصوصی زیادی به جمع متقاضیان تامین نیروی انسانی به وسیله این آزمون پیوسته اند.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ششم مرداد 1401

برگزارکنندگان آزمون می گویند که سال جاری بیش از 5100 شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان متقاضی جذب نیرو به وسیله آزمون استخدام بخش خصوصی هستند و تعداد فرصت های شغلی ششمین آزمون از مرز 26000 موقعیت در سراسر کشور عبور نموده است.

پیش از این، 31 تیرماه به عنوان انتها مهلت نام نویسی در این آزمون تعیین شده بود. طبق جدول زمان بندی اعلام شده، آزمون های تخصصی در 9 دسته شغلی در روز 19 شهریورماه 1401 برگزار می گردد. بعلاوه هفتم آبان ماه سال جاری نیز نتایج آزمون ها اعلام شده و شرکت ها در تاریخ 28 آبان سال جاری داوطلبان برگزیده را به کار در شرکت شان دعوت می کنند.

عنوان های شغلی در آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401

برگزارکنندگان این آزمون، دفترچه هدایت برای شرکت در این آزمون منتشر نموده اند. رشته های شغلی این آزمون از سوی شرکت هایی که اعلام احتیاج به جذب نیروی کار می کنند، در قالب دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401 منتشر شده است. در دفترچه مذکور 9 عنوان شغلی برای جذب نیرو اعلام شده که به توضیح زیر هستند:

  • دسته مدیریتی
  • دسته مهندسی
  • دسته فنی و اجرایی
  • دسته سلامت
  • دسته فناوری اطلاعات
  • دسته بازاریابی و فروش
  • دسته کارشناسی و ارائه خدمات
  • دسته اقتصادی، اداری و حقوقی
  • دسته هنر و آموزش

با توجه به این که تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام بخش خصوصی فقط یکبار خواهد بود، شایسته است داوطلبان شرکت در این آزمون هرچه سریع تر نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام خود به وسیله وب سایت آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir اقدام کنند و نام نویسی را به روزهای انتهای موکول نکنند.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1611

به "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ششم مرداد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ششم مرداد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید