بسته شدن مرزهای کانادا و آمریکا دوباره تمدید شد

به گزارش مجله گرگانلند، برای جلوگیری از گسترش COVID-19 ، مرز جنوبی آن حداقل تا 21 اکتبر سال 2020 بسته خواهد ماند.

بسته شدن مرزهای کانادا و آمریکا دوباره تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وزیر ایمنی عمومی بیل بلر در توییت خود بیان کرد که مرز برای سفرهای غیر ضروری بین کانادا و ایالات متحده همچنان بسته خواهد شد.

این بدان معنی است که شهروندان ایالات متحده فقط به یک دلیل اساسی می توانند به کانادا سفر نمایند. سفر ضروری شامل حمل و نقل تجاری به وسیله راه آهن و کامیون و همچنین افرادی است که از مرز برای انجام کارهای ضروری عبور می نمایند.

علاوه بر این ، شهروندان کانادایی و کسانی که اقامت دائم دارند و اعضای خانواده نزدیک آنها نیز ممکن است بتوانند از مرز عبور نمایند. اعضای خانواده شامل همسران ، شرکای قانون عادی ، فرزندان ، والدین یا والدین ناتنی هستند.

سفر غیر ضروری به کانادا ، از جمله برای گردشگری ، خرید و سرگرمی ، هنوز ممنوع است.

این اکنون ششمین تمدید مرز برای بستن مرزهای دو کشور است.

ایالات متحده از 16 سپتامبر بیش از 6.5 میلیون مورد تایید شده COVID-19 داشته است که بیش از هر کشور دیگری است. این طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) است. از طرف دیگر ، کانادا 139،747 مورد تأیید شده داشته است.

حتی هنگامی که تفاوت جمعیت را در نظر می گیریم ، تعداد موارد COVID-19 در ایالات متحده به طور قابل توجهی بیشتر از موارد کانادایی است.

آزمایشگاه ها در سراسر کانادا بیش از 6 میلیون آزمایش انجام داده اند که میزان آنها 2.1٪ مثبت است. این به گفته دکتر ترزا تام ، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا است. این بدان معنی است که بیش از 15٪ از جمعیت کانادا مورد آزمایش قرار گرفته اند.

دکتر تام همچنین بیانیه ای صادر کرد و از کانادایی ها خواست که از توصیه های مقامات بهداشت عمومی ، از جمله فاصله اجتماعی و عدم تردد در مکان های شلوغ ، پیروی نمایند.

علاوه بر این ، تعداد موارد گزارش شده روزانه در سراسر کانادا ، بیش از 900 مورد روزانه ، افزایش یافته است که باعث ایجاد نگرانی برای موج دوم می گردد.

ایالات متحده همچنین به دلیل COVID-19 اقدامات ویژه مهاجرتی را انجام می دهد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، یک فرمان اجرایی را امضا کرد که دارندگان کارت سبز جدید و همچنین کارگران خارجی موقت را از ورود به کشور ، از جمله دارندگان ویزای H1-B منع می نماید.

به گفته رئیس جمهور ، این اقدام به شهروندان آمریکایی که به دلیل بیماری همه گیر شغل خود را از دست داده اند ، امکان اشتغال پیدا می دهد.

در مقابل ، کانادا به پردازش درخواست های مهاجرت کانادا ادامه می دهد و متعهد به استقبال از مهاجران و کارگران موقت خارجی است.

به همین دلیل ، بسیاری از افرادی که قبلاً مایل به مهاجرت به ایالات متحده بودند ، توجه خود را به کانادا معطوف می نمایند. علاوه بر این ، بسیاری از کارگران موقت خارجی ساکن ایالات متحده به دلیل عدم اطمینان از شرایط مهاجرت ، به دنبال مهاجرت به کانادا هستند. مهاجرت از ایالات متحده به کانادا به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کانادا همچنین به طور منظم قرعه کشی Express Entry را ادامه می دهد. روز چهارشنبه ، اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) 4200 داوطلب مهاجرت را برای درخواست اقامت دائم در دومین قرعه کشی عظیم دعوت کرد.

بسیاری از استانها نیز به قرعه کشی ادامه می دهند. در هفته گذشته ، بریتیش کلمبیا ، مانیتوبا و ساسکاچوان همه نامزدهای مهاجرت را دعوت نموده اند تا برای معرفی استان معرفی شوند.

منبع: اینترنت
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 723

به "بسته شدن مرزهای کانادا و آمریکا دوباره تمدید شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بسته شدن مرزهای کانادا و آمریکا دوباره تمدید شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته شدن مرزهای کانادا و آمریکا دوباره تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید