ببینید ، مسی با سوپرگل تماشایی پایه گذار کامبک طلایی ، درخشش ستاره تمام شدنی دنیای فوتبال با پیراهن پاری سن ژرمن

به گزارش مجله گرگانلند، فوق ستاره آرژانتینی در فصل نو لوشامپیونه درخشش چشمگیری در تیم پاری سن ژرمن داشته و به یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم تبدیل شده است.

ببینید ، مسی با سوپرگل تماشایی پایه گذار کامبک طلایی ، درخشش ستاره تمام شدنی دنیای فوتبال با پیراهن پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم های پاری سن ژرمن و تروا از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فرانسه(لوشامپوینه) در ملاقاتی پرگل و مجذوب کننده به مصاف هم رفتند که این ملاقات درنهایت با نتیجه 4 - 3 به سود پاریسی ها پایان پیدا کرد.

  • پیش بینی هیجان انگیز یک ابرکامپیوتر | احتمالی مجذوب کننده با برخورد 2 فوق ستاره فوتبال در فینال جام جهانی!

گل های پاری سن ژرمن را در این بازی سولر، مسی، نیمار و ام باپه به ثمر رساندند.

نکته جالب در تیم پرستاره فرانسوی درخشش لیونل مسی در رقابت های فصل جاری است. مسی درحالیکه تیم پاری سن ژرمن با نتیجه 2-1 از تروا عقب افتاده بود با یک شوت از راه دور تماشایی دروازه حریف را باز کرد و پایه گذار کامبک شیرین پاریسی ها شد.

مسی در این ملاقات نیز به آمار فوق العاده تاثیرگذاری روی 29 گل در فصل جاری رسید تا ثابت کند در سن 35 سالگی همچنان یکی از ابرستاره های دنیای فوتبال به شمار می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1664

به "ببینید ، مسی با سوپرگل تماشایی پایه گذار کامبک طلایی ، درخشش ستاره تمام شدنی دنیای فوتبال با پیراهن پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، مسی با سوپرگل تماشایی پایه گذار کامبک طلایی ، درخشش ستاره تمام شدنی دنیای فوتبال با پیراهن پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید