ایرانیان خارج از کشور چگونه در دانشگاه علمی کاربردی می توانند تحصیل نمایند؟

به گزارش مجله گرگانلند، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از فراهم شدن زمینه تحصیل مجازی متقاضیان خارج از کشور (ایرانیان خارج از کشور) در این دانشگاه اطلاع داد.

ایرانیان خارج از کشور چگونه در دانشگاه علمی کاربردی می توانند تحصیل نمایند؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمدحسین امید گفت: برای متقاضیان دانشگاه جامع علمی کاربردی در خارج از کشور، (ایرانیان خارج از کشور) در حال پیش بینی آموزش مجازی تک پودمان هستیم. این ظرفیت در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال ایجاد شدن است.

امید گفت: برنامه های دانشگاه علمی کاربردی در حوزه بین الملل در حال پیشرفت است. یکی از برنامه های ما در حوزه بین الملل تبادل دانشجو بود که به نتیجه رسید. البته به مشکل همه گیری کرونا برخوردیم ولی در اولین سری قرار است تعدادی از دانشجویان را به یکی از دانشگاه های آلمان اعزام کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه نمود: مقدمات اعزام دانشجویان، گزینش و مصاحبه آنها صورت گرفته و معرفی شده اند و منتظر پاسخ هستیم. با توجه به محدودیت هایی که در این سفر وجود دارد اگر مسئله ای پیش نیایید می توانیم تعدادی از دانشجویان خود را برای گذراندن دوره های عملی در کارخانجات اعزام کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 691

به "ایرانیان خارج از کشور چگونه در دانشگاه علمی کاربردی می توانند تحصیل نمایند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایرانیان خارج از کشور چگونه در دانشگاه علمی کاربردی می توانند تحصیل نمایند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانیان خارج از کشور چگونه در دانشگاه علمی کاربردی می توانند تحصیل نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید