شرایط حذف نیم سال تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش مجله گرگانلند، شرایط و جزئیات حذف نیمسال دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در نیمسال دوم تحصیلی اعلام شد.

شرایط حذف نیم سال تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علم و دانشگاه خبرنگاران، شرایط و جزئیات حذف نیمسال دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی در نیمسال دوم تحصیلی اعلام شد و بر این اساس، دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال 98 این دانشگاه می توانند با توجه به شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا در چهار نیم سال گذشته، ضمن رعایت شرایط معین، تقاضای حذف یکی از نیم سال هایی که در آن صرفا سرانجام نامه با نمره ناتمام دارند را ارائه دهند. البته دانشجویان باید توجه داشته باشند که تقاضای حذف نیم سالی که در آن طرحواره سرانجام نامه تصویب شده است، امکان پذیر نیست.

براساس این گزارش، دانشجویانی می توانند برای حذف نیم سال خود درخواست بدهند که قبلا از حذف، وقفه و مرخصی نیم سال بدون احتساب استفاده ننموده باشند. بعلاوه طبق آیین نامه ماده 17 آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشجویان ورودی 97 و ماقبل، دانشجویی مشمول استفاده از این تسهیلات است که در زمان مقرر ثبت نام و انتخاب نموده باشد.

دانشجویان متقاضی حذف نیم سال تا سرانجام وقت اداری روز سه شنبه سوم اسفند ماه می توانند درخواست خود را به همراه تصویر آخرین کارنامه به دبیرخانه معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی ارائه دهند.

محمدحسین زیارتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1557

به "شرایط حذف نیم سال تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حذف نیم سال تحصیلی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید