اقدامات دانشگاه تبریز برای مقابله با کرونا، استقرار 21 شرکت دانش بنیان در دانشگاه

به گزارش مجله گرگانلند، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به دستاورد های دانشگاه در حوزه مقابله با کرونا گفت: دانشگاه در بخش آگاهی سازی و فراوری محتوا که متولی آن معاونت پژوهشی است توانسته اقدامات خوبی ارائه کند.

اقدامات دانشگاه تبریز برای مقابله با کرونا، استقرار 21 شرکت دانش بنیان در دانشگاه

جلال شیری، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار استان های خبرگزای دانشجو، با اشاره به دستاورد های دانشگاه در حوزه مقابله با کرونا گفت: دانشگاه در بخش آگاهی سازی و فراوری محتوا که متولی آن معاونت پژوهشی است توانسته اقدامات خوبی را ارائه کند.

شیری ادامه داد: شرکت های مستقر در دانشگاه به فرمولاسیون مواد ضد عفونی نماینده رسیده اند و توانستند این مواد را در دانشگاه و سطح شهر فراوری و توزیع نمایند و بعلاوه شرکت های دیگر داشتیم که با شیوع ویروس کرونا اقدام به فراوری ماسک کردند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه تبریز اضافه کرد: دانشگاه اخیرا هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز در زمینه استقرار پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه داشته است و این امکان را برای افرادی که هنوز پیروز نشدند واکسن کرونا را بزنند فراهم نموده ایم.

وی با اشاره به استقرار شرکت های دانش بنیان در دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر 21 شرکت در مرکز رشد دانشگاه مستقر هستند و در حوزه های برق، عمران و محصولات کشاورزی و بحث مکانیک فعالیت دارند.

شیری با اشاره به خدمات ارائه شده به شرکت های دانش بنیان اعلام نمود: اراضی وسیعی را در دانشگاه برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته ایم شرکت های که به مرحله نیمه صنعتی وارد می شوند در آن محل مستقر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1558

به "اقدامات دانشگاه تبریز برای مقابله با کرونا، استقرار 21 شرکت دانش بنیان در دانشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات دانشگاه تبریز برای مقابله با کرونا، استقرار 21 شرکت دانش بنیان در دانشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید