اتحادیه اروپا از سربازان سلامت در روز جهانی بهداشت قدردانی کرد

به گزارش مجله گرگانلند، اتحادیه اروپا و سازمان جهانی بهداشت در روز جهانی بهداشت - که با یکی از شدیدترین بحران های حوزه سلامت همزمان شده است - در چند توئیت، از کارکنان خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر ویروسی سپاسگزاری کرد.

اتحادیه اروپا از سربازان سلامت در روز جهانی بهداشت قدردانی کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این اتحادیه امروز (سه شنبه 19 فروردین) در توئیتی نوشت: ما امروز را نه تنها روز دنیای بهداشت، که سال دنیای پرستار و ماما می دانیم. ما به همه کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی، به ویژه پرستاران و ماماها که از خانواده خود دور مانده تا از ما مراقبت نمایند، ادای احترام می کنیم.

اتحادیه اروپا امروز در توئیت دیگری، از کارکنان بخش مراقبت های بهداشتی به عنوان قهرمان یاد و از آنها قدردانی کرد و نوشت: از همه کسانی که سخت کوشش می نمایند تا از زندگی ما در برابر ویروس کرونا محافظت نمایند، تشکر می کنیم.

سازمان دنیای بهداشت نیز در صفحه رسمی توئیتر خود با ادای احترام به کادر درمان نوشت: سال 2020 سال دنیای پرستاران و ماماهاست. سال جاری در روز دنیای بهداشت ما نقش حیاتی را که پرستاران و ماماها در دستیابی به سلامت همگان بازی می نمایند، برجسته می سازیم.

پیش از این نیز سازمان دنیای بهداشت در پایگاه اطلاع رسانی خود، در روز دنیای بهداشت سال 2020 خواسته بود که از پرستاران و ماماها پشتیبانی گردد.

در بیانیه ای که در این پایگاه منتشر شده، آمده است: پرستاران و ماماها که بیش از نیمی از نیروی کار بهداشتی را تشکیل می دهند، خدماتی شامل ارتقا سلامت، پیشگیری، درمان، توانبخشی و مراقبت را در طول زندگی افراد از بدو تولد تا مرگ ارائه می دهند. در این سال بین المللیِ پرستار و ماما، روز دنیای بهداشت 2020 با شعار حمایت از پرستاران و ماماها، نگاهی به نقش مهم این افراد می اندازد.

بیماری کووید-19 که منشا آن شهر ووهان چین بوده، تا به امروز به یک میلیون 360 هزار نفر سرایت نموده و جان نزدیک به 76 هزار نفر را در دنیا گرفته است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 442

به "اتحادیه اروپا از سربازان سلامت در روز جهانی بهداشت قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا از سربازان سلامت در روز جهانی بهداشت قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید