3 روش فروش خودرو اعلام شد

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران، صادق نیارکی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: مردم به هیچ عنوان نباید در فضای رسانه ای و هیجانی وارد شده و خرید نمایند؛ چراکه قیمت ها شکسته خواهد شد.

3 روش فروش خودرو اعلام شد

وی اضافه کرد: فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در فراوری سه روش فروش خودرو از این پس خواهد بود، بنابراین 60 درصد از فراوری خودروسازان به ایفای تعهدات جاری و معوق اختصاص می یابد و مابقی نیز در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش واگذار می گردد.

صادقی نیارکی گفت: در فروش فوق العاده حداکثر سه ماهه خودرو به دست متقاضی خواهد رسید، بنابراین سایت فروش خودرو یک هفته باز است و همه می توانند ثبت نام نموده و واریز وجه نمایند؛ بنابراین صرفا مصرف نمایندگانی که در سه سال گذشته در فرآیند فروش شرکت ها حضور نداشته باشند اجازه ثبت نام دارند.

وی توضیح داد: این روش ها در طول سال ادامه خواهد داشت و متناوب فروش فوق العاده خواهیم داشت، اما پس از اتمام مراحل ثبت نام اگر تعداد ثبت نام نمایندگان متناسب با سهمیه در نظر گرفته برای فروش باشد، بدون سود مشارکت و به صورت سه ماهه خودرو را تحویل خواهیم داد، اما اگر تعداد ثبت نام نمایندگان بیشتر از خودروها باشد، فرایند قرعه کشی در شرکت های خودروساز با حضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد.

به گفته معاون امور صنایع، مردمی که واریز وجه نموده و نام آنها در قرعه کشی وارد نشده است، می توانند وجه خود را دریافت نموده یا در فروش های بعدی آن را مورد استفاده قرار دهند.

وی گفت: در فرآیند پیش فروش مجدد سایت باز خواهد شد و سود مشارکت نیز صفر خواهد بود و صرفا برای مصرف نماینده، خودرو در نظر گرفته شده است. این در حالی است که روش های مشارکت در فراوری نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 529

به "3 روش فروش خودرو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روش فروش خودرو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید