کعبی: ربیعی و تمام بازیکنان مس رفسنجان تحت فشار بودند

به گزارش مجله گرگانلند، مدافع مس رفسنجان گفت که پس از نتایج ضعیف این تیم در هفته های گذشته لیگ برتر و متحمل شدن چهار شکست متوالی، نارنجی پوشان تحت فشار بودند.

کعبی: ربیعی و تمام بازیکنان مس رفسنجان تحت فشار بودند

عقیل کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان گفت: احتیاج مبرمی به این برد داشتیم، چون در چند بازی نتایج خوبی نگرفته بودیم و مس شرایط سختی داشت. با اینکه از فولاد عقب بودیم، هیچ وقت برای گلزنی ناامید نشدیم و خوشبختانه در وقت های تلف شده دو بار به گل رسیدیم. در بیشتر بازی هایی که نتیجه نگرفتیم، نمایش خوبی داشتیم و فقط مقابل سپاهان چندان خوب بازی نکردیم. این اتفاقات ممکن است در فوتبال برای هر تیمی رخ دهد.

وی در ادامه صحبت هایش اسم کرد: به علت نتایجی که گرفتیم، فشار زیادی روی بازیکنان و محمد ربیعی وجود داشت. خوشبختانه این پیروزی، آنهم برابر تیمی چون فولاد نشان داد که کیفیت فنی تیم ما بد نیست و کوشش می کنیم در بازی های به جامانده هم نتایج خوبی بگیریم. ما سال جاری حتی می توانستیم سهمیه آسیایی هم بگیریم، اما در برخی از بازی ها بدشانس بودیم.

مدافع مس رفسنجان در خصوص عملکرد خودش در این فصل به خبرنگاران گفت: پُست اصلی من دفاع وسط است، اما در بیشتر بازی ها به اسم مدافع کناری بازی کردم. با این حال فکر می کنم عملکرد بدی نداشته ام.

کعبی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ بیستم به قهرمانی دست می یابد، اظهار داشت: پیش بینی سخت است. سپاهان و پرسپولیس هر دو شانس دارند که با توجه به دیدارهای به جامانده و شرایط دو تیم، شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می دانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1212

به "کعبی: ربیعی و تمام بازیکنان مس رفسنجان تحت فشار بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: ربیعی و تمام بازیکنان مس رفسنجان تحت فشار بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید