تاکید نکونام؛ ستاره پرمشتری گزینه اول سرمربی استقلال ، هافبک پرسپولیسی در آب نمک!

به گزارش مجله گرگانلند، نکونام به شدت روی یک بازیکن نظر داشته و در مذاکرات خود تاکید نموده تا او تحت هر شرایطی استقلالی گردد.

تاکید نکونام؛ ستاره پرمشتری گزینه اول سرمربی استقلال ، هافبک پرسپولیسی در آب نمک!

به گزارش خبرنگاران درخصوص خط دفاعی استقلال به انتقال احتمالی عارف آغاسی به جای عارف غلامی اشاره شده است اما در آپدیت فهرست نقل وانتقالاتی استقلال باید دو نام دیگر را هم آنالیز کرد. بر همین اساس و طبق شنیده ها مذاکرات با سامان فلاح، مدافع ملی پوش تیم پیکان شروع شده است. گویا نکونام به شدت روی این بازیکن نظر داشته و در مذاکرات خود تاکید نموده تا این بازیکن تحت هر شرایطی استقلالی گردد. البته درصورتی که به هر دلیلی این اتفاق نیفتد آرمین سهرابیان مورد توجه کادرفنی استقلال در اولویت بعدی قرار گرفته است.

در خط دفاعی بعضی اخبار حکایت از جدایی سیلوای برزیلی داشته که در این خصوص شنیده می گردد فعلا شرایط ادامه همکاری با استقلال معین نیست و تصمیم خاصی درباره این بازیکن گرفته نشده است. در بین خارجی ها نکونام روی یامگا تاکید خاصی دارد و قرار است به هر ترتیبی این بازیکن در استقلال ماندگار گردد.

کدام فولادی ها مدنظر نکونام هستند؟

طی روزهای گذشته از بازیکنان فولادی زیادی نام برده شده که همگی آنها در فهرست جواد نکونام برای فصل بعدی رقابت ها هستند. بر همین اساس از شاگردان سابق نکونام در تیم جنوبی، از اسامی مانند سعید آقایی، مهدی شیری، علیرضا کوشکی، ساسان انصاری و احسان پهلوان طی روزهای گذشته اخباری منتشر شده است که این نفرات در فهرست سرمربی تازه استقلال قرار گرفته اند این درحالی است که از باشگاه فولاد به جز آغاسی، تنها احسان پهلوان و علیرضا کوشکی آن هم در فهرست اولویت دوم یا سوم نکونام قرار گرفته است. جذب پهلوان و کوشکی به مذاکره با سایر گزینه ها مربوط شده و اگر آن نفراتی که در اولویت اول مدنظر هستند جذب شوند حضور هافبک فولاد در استقلال منتفی شده در غیر این صورت هافبک سابق پرسپولیس می تواند از فهرست دوم گزینه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1766

به "تاکید نکونام؛ ستاره پرمشتری گزینه اول سرمربی استقلال ، هافبک پرسپولیسی در آب نمک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نکونام؛ ستاره پرمشتری گزینه اول سرمربی استقلال ، هافبک پرسپولیسی در آب نمک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید