پای اشعار ژولیده نیشابوری به خانه ها باز شد

به گزارش مجله گرگانلند، کتاب دلت را خانه ما کن شامل گزیده اشعار ژولیده نیشابوری توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

پای اشعار ژولیده نیشابوری به خانه ها باز شد

جهت دریافت خدمات طرح محوطه سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، شاید شعر معروف؛ دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من به ما درد دل افشاکن مداوا کردنش با من را شنیده باشید. این شعر سروده ژولیده نیشابوری است که شعرهای معروف دیگری نیز دارد؛ الهی بهر قربانی به درگاهت سرآوردم/ نه تنها سر برایت بلکه از سر بهتر آوردم، و یا شعری که ویژه حضرت مهدی(ع) است؛ مدعی گوید که با یک گل نمی شود بهار/ من گلی دارم که در عالم گلستان می نماید.

اینها بخشی از سروده های محمدحسن فرح بخشیان معروف به ژولیده نیشابوری است که این روزها گزیده اشعار وی به سعی حسین قرایی با عنوان دلت را خانه ماکن توسط نشر شهیدکاظمی منتشر شده است. قرایی در این اثر به چگونگی آشناییش با ژولیده و همچنین توجه به نثر شاعرانه ژولیده نیز نگاهی داشته است.

پیش از این آثاری دیگری چون در جست وجوی مهتاب، از سناباد شعر، از مشهد تا ژوهانسبورگ، حوالی روشن صدا و... با موضوع تاریخ شفاهی شاعران و نویسندگان انقلابی از حسین قرایی به چاپ رسیده است.

کتاب دلت را خانه ما کن در 168 صفحه و قطع پالتویی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند به وسیله سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و یا به وسیله ارسال نام کتاب به سامانه پیغام کوتاه 3000141441 کتاب را پست رایگان به سراسر کشور دریافت نمایند.

انتهای پیغام/4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 335

به "پای اشعار ژولیده نیشابوری به خانه ها باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای اشعار ژولیده نیشابوری به خانه ها باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید