پاک کردن لکه سیاه گردو از دست

به گزارش مجله گرگانلند، خوردن گردوی تازه لذت بخش است، ولی لکه سیاهی که روی دست باقی می ماند آزار دهنده می باشد. برای رفع کردن این سیاهی با ما همراه باشید.

پاک کردن لکه سیاه گردو از دست

به گزارش خبرنگاران به نفل ازگروه وبگردی خبرنگاران، پوست گردو تازه به دلیل اسید هایی که دارد هنگامی که با سطح بدن و اکسیژن تماس پیدا می نماید لکه های سیاه عمیقی را روی پوست ایجاد می نماید که به سادگی این لکه ها قابل رفع شدن نیستند از این رو افراد باید در نظر داشته باشند هنگامی که با گردو تازه سرو کار دارند حتما پوست آن را در داخل تشتی آب از خود گردو جدا نمایند تا سیاهی آن کمتر به عمق پوست نفوذ نمایند.

پوست گردوی تازه هنگام تماس با پوست بدن باعث به وجود آمدن لک سیاه می گردد که با شستشوی معمولی و با مواد شوینده هم پاک نمی گردد و حتی پوشیدن دستکش پلاستیکی هم یاریی به شما نمی نماید، چون رنگ پوست گردو از دستکش هم رد می گردد.

این را بدانید با روش های زیر لکه ها کاملا از بین نمی فرایند بلکه کم رنگ تر می شوند.

تمیز کردن لکه سیاه گردو با برگ گردو:

برای پاک کردن این لکه روی دست از برگ خود درخت گردو یاری بگیرید بدین صورت که با مالش روی لکه ها و شستشوی مرتب آن می توانید تا حد زیادی رنگ را پاک کنید.

استفاده از خمیردندان:

یک مسواک کهنه بردارید و خمیردندان روی آن بزنید سپس با حرکات چرخشی روی دست خود بکشید این کار تا حدی زیادی به از بین رفتن رنگ سیاه گردو از پوست دست یاری می نماید.

پاک کردن لکه سیاهی گردو با وایتکس:

اگر دستتان به قدری سیاه شده است که نمی توانید در مهمانی شرکت کنید توصیه می گردد دست خود را با میزان کمی وایتکس شستشو دهید و با لیف و وایتکس سیاهی را از روی دستتان از بین ببرید.

از بین بردن سیاهی گردو با مایع ظرفشویی و جوش شیرین:

رنگ سیاهی گردو را با مایع ظرفشویی و جوش شیرین از بین ببرید. به این صورت که 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با 1/4 لیوان مایع ظرفشویی مخلوط کنید سپس با یک مسواک کهنه آن را با حرکات چرخشی روی دستتان بمالید.

شستن دست ها با ترکیب شیر و آبغوره:

با ترکیب شیر و آبغوره به مقدار مساوی نیز می توان سیاهی لکه های گردو را از دست ها تا حد زیادی رفع کرد.

شستن دست های سیاه با نمک و آبلیمو:

نصف فنجان آبلیمو را با یک قاشق نمک مخلوط کنید و دست ها را محکم با این ترکیب بشویید. این کار به کمرنگ شدن سیاهی رنگ گردو از پوست دست یاری چشمگیری می نماید.

شستن دست ها با سرکه:

به این منظور نصف فنجان سرکه را با همین مقدار آب ترکیب و دست های خود را با مخلوط آب و سرکه بشویید. این کار به کمرنگ شدن سیاهی گردو یاری زیادی می نماید.

از بین بردن سیاهی دست ها با کرم های لایه بردار:

استفاده از کرم های لایه بردار است که نسبت به دو روش قبلی زمان بیشتری لازم دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 752

به "پاک کردن لکه سیاه گردو از دست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاک کردن لکه سیاه گردو از دست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید