وین رونی رو در روی منچستریونایتد قرار می گیرد

به گزارش مجله گرگانلند، کاپیتان سابق شیاطین سرخ به زودی باید در جام حذفی انگلیس به مصاف تیمی برود که 13 سال برای آن توپ می زد.

وین رونی رو در روی منچستریونایتد قرار می گیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل در انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس، شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال دربی کانتی از دسته اول فوتبال انگلیس میهمان دسته چهارمی خود تیم نورثهمپتون را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به مرحله یک هشتم این رقابت ها راه پیدا کرد، جایی که باید میزبان منچستریونایتد باشد.

این بازی که فردا شب (پنجشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می گردد، وین رونی را مقابل تیمی قرار می دهد 13 سال برای آن توپ می زد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد سال گذشته پس از ترک تیم دی سی یونایتد آمریکا به انگلیس برگشت تا در نقش بازیکن - مربی به تیم دربی کانتی یاری کند. او شب گذشته آخرین گل پیروزی تیمش در بازی تکرار با نورثهمپتون را به ثمر رساند تا مطمئن گردد که تیم سیزدهم جدول چمپیونشیپ در دور بعدی رقابت ها با منچستریونایتد مصاف خواهد نمود.

رونی سال 2004 از اورتون به منچستریونایتد پیوست و تا سال 2017 در این تیم حضور داشت. دوران سیزده سال حضور این مهاجم 34 ساله در اولدترافورد با تبدیل شدن او به بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد، 5 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس همراه بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 267

به "وین رونی رو در روی منچستریونایتد قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وین رونی رو در روی منچستریونایتد قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید