واحدی: شروع تجمیع خوابگاه های دانشگاه علامه از سال تازه ، نیازی به افزایش ظرفیت نداریم

به گزارش مجله گرگانلند، معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: تجمیع خوابگاه های دانشگاه علامه طباطبایی از سال تازه شروع می گردد و خوابگاه های دانشجویی در دو مجتمع در پردیس مرکزی احداث خواهد شد.

واحدی: شروع تجمیع خوابگاه های دانشگاه علامه از سال تازه ، نیازی به افزایش ظرفیت نداریم

مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: خوابگاه های دانشگاه علامه به علت پراکنده بودن در سطح شهر و دشواری هایی که دارد به گونه ای شد که تصمیم جدی برای تجمیع خوابگاه ها برای دانشجویان دختر و پسر انجام گردد و برای هر دو خوابگاه مکان یابی اجرا شده و مجوز ساخت این خوابگاه ها در حال اجرا است.

وی افزود: کار های مقدماتی در حال اجرا است و امیدواریم که در سال تازه بتوانیم وارد ساخت اولین خوابگاه تجمیعی برای دانشجویان پسر است که در صورت شروع کار ساخت این خوابگاه ها است که زمان پیش بینی شده برای ساخت این خوابگاه بین 24 تا 30 ماه است که اگر این اتفاق صورت بگیرد تحول بسیار خوبی در حوزه خوابگاهی دانشگاه علامه طباطبایی است

معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: ساخت این خوابگاه باعث بالا رفتن ظرفیت خوابگاهی و ارائه خدمات بیشتر و کیفی تر به دانشجویان است و هزینه های دانشجویان را نیز کاهش خواهد داد و حتی در هزینه ها دانشگاه نیز صرفه جویی خواهد شد.

واحدی در ادامه افزود: پروژه دوم خوابگاهی نیز با یک یا دو سال تاخیر برای دانشجویان دختر شروع می گردد که در مجموع خوابگاه های دانشجویی در پردیس مرکزی تجمیع خواهند شد.

وی در مورد اقدامات کوتاه مدت اسکان دانشجویان در خوابگاه ها برای سال تازه گفت: آنچه که در خوابگاه ها موجود است اینکه 15 درصد خوابگاه ها خدمات ارائه می نماید و فعال است که علت آن هم آموزش مجازی است، اما از اواخر سال قبل خوابگاه ها آماده شده که در صورت حضوری شدن دانشگاه ها بتوانیم میزبان دانشجویان باشیم.

واحدی یاد آور شد: در مورد افزایش ظرفیت خوابگاهی باید بگویم افزایش ظرفیت نداشته و احتیاجی به افزایش ظرفیت نداریم و دانشگاه علامه از معدود دانشگاه هایی است که به میزان کافی خوابگاه برای دانشجویان دارد و هیچ گونه خوابگاه استیجاری ندارد و اصطلاحا احتیاج به افزایش تعداد خوابگاه نداریم و تجمیع خوابگاه ها برای ما در اولویت اصلی است که اقدامات آن در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1548

به "واحدی: شروع تجمیع خوابگاه های دانشگاه علامه از سال تازه ، نیازی به افزایش ظرفیت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدی: شروع تجمیع خوابگاه های دانشگاه علامه از سال تازه ، نیازی به افزایش ظرفیت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید