برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموختگان و اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش مجله گرگانلند، مراسم تقدیر علمی از دانش آموختگان و اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه برگزار گردید.

برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموختگان و اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار از ، علیرضا ناظمی مدیر عامل بنیاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در این مراسم یکصد و 97 دانش آموخته برتر از 13 دانشکده و استاد تجلیل شد.

او توضیح داد: این بنیاد از هر گروه آموزشی 3 دانش آموخته با میانگین بالاترین معدل در 4 سال تحصیلی به عنوان منتخبین دانشجویان معرفی و معدل میانگین این منتخبین نوزده و 30 صدم درصد بود و از آن ها قدردانی شد .

مدیر عامل بنیاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در این مراسم در کنار تقدیر از دانشجویان برتر از خانم اعظم نیکخواه و علی ضیاء الدینی به عنوان دو فردوسی شناس و استاد انتظاری از گروه شیمی هم تجلیل به عمل آمد .

ناظمی اضافه کرد: این بنیاد با هدف خیرخواهانه در سال 83 تاسیس شد و تا به امروز 8 خوابگاه با بیش از 22 هزار متر ویژه دانشجویان دختر و پسر ساخته است یاری هزینه پزشکی، غذا و خوابگاه دانشجویان تحت حمایت را نیز در برنامه کاری خود دارد.

/ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 304

به "برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموختگان و اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموختگان و اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید