هواشناسی: سامانه بارشی نو از فردا یکشنبه در راه ایران

به گزارش مجله گرگانلند، این شرایط دوشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه های جنوبی البرز رخ خواهد داد. در این روز در بعضی نقاط سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز رگبار و رعدوبرق پیش بینی می گردد.

هواشناسی: سامانه بارشی نو از فردا یکشنبه در راه ایران

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی تازه به کشور از 28 اسفندماه و بارش پراکنده باران در بعضی استان ها اطلاع داد.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای اعلام نموده که در بعضی منطقه ها کشور مانند گلستان، خراسان شمالی شمال، خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

بعلاوه یکشنبه 28 اسفندماه نیز سامانه بارشی تازهی وارد کشور شده و در استان های آذربایجان شرقی و غربی اردبیل کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و قزوین سبب بارندگی رعد و برق وزش باد شدید موقت در بعضی نقاط گردوخاک که در نقاط مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و نقاط سردسیر سبب بارش برف می گردد.

این شرایط دوشنبه در شمال غرب، غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه های جنوبی البرز رخ خواهد داد. در این روز در بعضی نقاط سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز رگبار و رعدوبرق پیش بینی می گردد.

سه شنبه به غیر از استان سیستان و بلوچستان و چهارشنبه به غیر از جنوب استان های فارس و بوشهر در سایر منطقه ها کشور بارش پیش بینی می گردد.

خلیج فارس و تنگه هرمز در روز شنبه مواج هستند. بعلاوه از دوشنبه تا چهارشنبه در شمال غرب، غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز کاهش دما رخ خواهد داد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 اسفند 1401 بروزرسانی: 27 اسفند 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1726

به "هواشناسی: سامانه بارشی نو از فردا یکشنبه در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی: سامانه بارشی نو از فردا یکشنبه در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید