نیروهای دموکراتیک سوریه 200 مرد جوان را ربودند

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز یکشنبه گزارش داد که شبه نظامیان وابسته به نیروهای دموکراتیک کُرد سوریه ظرف دو روز گذشته از شهرها و روستاهای واقع در استان های الرقه و الحسکه در شمال سوریه 200 مردان جوان را ربوده اند.

نیروهای دموکراتیک سوریه 200 مرد جوان را ربودند

سانا به نقل از منابع محلی در رقه گزارش داد که نیروهای دموکراتیک کرد سوریه در عملیاتی موسوم به سربازگیری اجباری در مناطق تحت کنترل خود در بیرون از مساجد در کمین مردان جوان نشسته و سپس آنها را ربوده اند.

سایر منابع مطلع نیز گفتند که بخشی از این نیروها شماری از غیرنظامیان را در جنوب الحسکه ربوده و آنها را به اردوگاه های خود منتقل کردند.

طبق بعضی گزارشها، روز شنبه نیز شبه نظامیان کُرد تحت حمایت آمریکا افراد را از خانه های خود در استان الحسکه و غرب استان الرقه ربودند.

گفتنی است که یگانهای مدافع خلق (YPG) که شاخه نظامی حزب اتحاد دموکراتیک (PYD) سوریه است، استان های الحسکه، الرقه و بخشهای شمالی استان حلب را به امید واهی تشکیل یک دولت مستقل کُرد تحت کنترل دارد.

گفتنی است که نیروهای نظامی ایالات متحده سال میلادی گذشته در شهر حس که در شمال شرق سوریه یک پایگاه نظامی برپا نموده و میدان های غنی نفت و گاز در استان دیرالزور شرقی را با همدستی نیروهای دموکراتیک سوریه به اشغال خود درآوردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1068

به "نیروهای دموکراتیک سوریه 200 مرد جوان را ربودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای دموکراتیک سوریه 200 مرد جوان را ربودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید