نسخه توسعه یافته دث استرندینگ برای کامپیوتر عرضه می گردد

به گزارش مجله گرگانلند، اگرچه تا چند روز پیش این خبر به صورت رسمی تأیید نشده بود اما چندان سخت نبود که حدس بزنیم دث استرندینگ: برداشت کارگردان (Death Stranding Directors Cut) هم قرار است همچون نسخه اصلی بازی برای کامپیوترهای شخصی عرضه گردد.

نسخه توسعه یافته دث استرندینگ برای کامپیوتر عرضه می گردد

به تازگی، استودیو کوجیما پروداکشنز و شرکت 505 گیمز که وظیفه انتشار این بازی روی کامپیوتر را بر عهده دارد، اعلام نموده اند که دث استرندینگ: برداشت کارگردان در بهار سال 2022 به وسیله استیم و اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

بازی دث استرندینگ: برداشت کارگردان که ابتدا در مراسم Summer Game Fest که به وسیله جف کیلی برگزار شده بود، معرفی گردید، مدتی پیش در تاریخ 2 مهر 1400 (24 سپتامبر 2021) برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 به انتشار رسید. نسخه کامپیوترهای شخصی از فناوری گرافیکی تازه Xe Super Sampling شرکت اینتل استفاده می نماید. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین بازیکنان را قادر می سازد تا محیط بازی را با جزئیات گرافیکی بالا همراه با عملکرد اجرایی بالا کاوش نمایند.

نیل رالی (Neil Ralley)، رئیس شرکت 505 گیمز، در بیانیه خبری خود در این رابطه بیان نموده است: ما خوشحالیم که همکاری خود را با اینتل برای Death Stranding Directors Cut روی کامپیوترهای شخصی اعلام کنیم. Death Stranding یک بازی بسیار محبوب بین بازیکنان کامپیوترهای شخصی بوده است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم چگونه فناوری تازه XeSS اینتل تجربه بازیکنان را برای نسخه برداشت کارگردان بهبود می دهد.

قیمت این نسخه در زمان عرضه برای پلی استیشن 5 معادل 50 دلار بود اما افرادی که نسخه اصلی بازی را تهیه نموده بودند، فقط با پرداخت 10 دلار می توانستند به ویژگی های این نسخه دست پیدا نمایند. هنوز جزئیاتی پیرو قیمت یا امکان ارتقا دث استرندینگ: برداشت کارگردان در کامپیوتر منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرایط آن برای کامپیوتر چگونه خواهد شد.

علاوه بر ویژگی هایی مثل ابزارهای تازه برای حمل و تحویل محموله ها، تأسیسات و سلاح های تازه، مأموریت ها و مینی گیم های تازه که به نسخه برداشت کارگردان بازی دث استرندینگ اضافه شده است، دارندگان کامپیوترهای شخصی می توانند از چیزهای مثل نرخ فریم بالا روی کامپیوتر، قابلیت عکس برداری (Photo Mode) و پشتیبانی از مانیتورهای الترا-واید بهره خواهد برد. بعلاوه محتوای جالب و ظاهری از سری بازی هف-لایف شرکت ولو و بازی سایبرپانک 2077 شرکت سی دی پراجکت رد در این نسخه گنجانده شده است. بعلاوه اعلام شده است که تمامی نسخه های بازی به همراه گزیده ای از کتاب دیجیتالی طراحی های دث استرندینگ و ویژگی های ظاهری و کاربردی دیگر عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه ی دقیق این نسخه برای کامپیوتر تعیین نشده است اما با توجه به اینکه بیان شده این اتفاق در فصل بهار انجام خواهد شد، پس احتیاج نیست مدت زیادی را برای انتشار آن روی کامپیوترها صبر کرد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1463

به "نسخه توسعه یافته دث استرندینگ برای کامپیوتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه توسعه یافته دث استرندینگ برای کامپیوتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید