معاون آموزش دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران: کلاس ها مجازی است

به گزارش مجله گرگانلند، مراکز چهارگانه موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی شهرداری تهران برای ترم جدید دانشجو می پذیرد و همه کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود.

معاون آموزش دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران: کلاس ها مجازی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع معاون آموزش و تحقیقات کاربردی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران، از پذیرش دانشجو در چهار مرکز علمی- کاربردی این موسسه اطلاع داد و گفت که تمامی کلاس های به صورت مجازی برگزار و متقاضیان بدون کنکور پذیرش می شوند.

رفیع درباره چهار مرکزی که در ترم جدید دانشجو پذیرش می نمایند شرح داد: مرکز علمی- کاربردی فناوری، نوسازی و شهر هوشمند شهرداری تهران در دو رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی و مرکز آموزش علمی- کابردی معاونت اجتماعی شهرداری تهران در پنج رشته کاردانی و چهار رشته کارشناسی دانشجو می پذیرد.

او ادامه داد: علاوه بر این دو مرکز، در مرکز آموزش علمی- کاربردی آتش نشانی و ایمنی و خدمات شهری شهرداری تهران در پنج رشته کاردانی و 6 رشته کارشناسی و در مرکز آموزش علمی- کاربردی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هم در هشت رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی یا مهندسی دانشجو پذیرش می گردد.

به گفته این مقام مسئول؛ علاقمندان برای پذیرش در این چهار مرکز تا انتها شهریور سال جاری می توانند برای ثبت نام به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند. در این چهار مرکز علاوه بر آنکه امکان ثبت نام برای شهروندان عادی وجود دارد، برای آن دسته از پرسنل شهرداری تهران هم که متقاضی پذیرش در این موسسه هستند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش و تحقیقات کاربردی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران، اضافه نمود: تمام دانشکده ها در نقاط مختلف تهران پراکنده است و دارای زیرساخت ها و امکانات مناسبی هستند. درواقع در مراکز چهارگانه موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران با 10 سال سابقه فعالیت آموزشی، هم اکنون نزدیک به سه هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند و به لحاظ کیفیت آموزشی هم جزو موسسه های معتبر است و مدرکش هم مورد قبول شهرداری تهران است.

آنطور که رفیع گفته است؛ محدودیت در پذیرش دانشجو وجود ندارد و هر اندازه ثبت نام انجام گردد ظرفیت پذیرش وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 706

به "معاون آموزش دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران: کلاس ها مجازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزش دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری تهران: کلاس ها مجازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید