قیمت مسکن حباب دارد

به گزارش مجله گرگانلند، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مسکن با حباب روبرو گردد.

قیمت مسکن حباب دارد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خانه ملت، آقای اسلامی با بیان اینکه ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره قیمت مساکن تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، توضیح داد: وزارتخانه تا به امروز قیمت نهایی را درباره مسکن های این طرح اعلام ننموده است و تنها یک برآورد قیمتی در این رابطه مطرح شد.

وی با اشاره به نوسانات بازار مسکن اضافه کرد: در شرایط کنونی بازار مسکن به دلایل گوناگونی دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت آن با حباب روبرو گردد، از این رو نمی توان به صورت هیجان زده درباره مسائل مختلف حوزه مسکن از جمله قیمت مسکن طرح اقدام ملی صحبت کرد.

اقای اسلامی ادامه داد: همچنان ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره مساکن تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، از طرف دیگر از متقاضیانی که به افتتاح حساب اقدام نموده اند، می خواهم هر چه سریع تر به پرداخت اقساط مذکور اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار ها حدود 100 هزار نفر هنوز اقساط اولیه را پرداخت ننموده اند که این مسئله باید تسریع گردد تا ما بتوانیم پروژه ها را فعال کنیم.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت ساخت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن را از 2 تا 2.5 میلیون تومان در هر متر مربع اعلام نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 904

به "قیمت مسکن حباب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن حباب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید