فورتزا موتوراسپرت نو پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش مجله گرگانلند، عناوین فورتزا موتور اسپرت (Forza Motorsport) یکی از برترین عناوین انحصاری ایکس باکس بوده که هواداران بسیار زیادی دارند. این عناوین تمرکز بسیار زیادی روی شبیه سازی داشته و دقیق ترین حالت رانندگی روی کنسول را به کاربران ارائه می دهد. حال شرکت ترن 10 (Turn 10) سازنده این بازی اعلام نموده که فورتزا موتوراسپرت تازه پاییز سال جاری برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

فورتزا موتوراسپرت نو پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید

در کنار معرفی تاریخ عرضه، شرکت ترن 10 اطلاعات بیشتری نیز از این بازی منتشر کرد. برای مثال اینکه دو ماشین کادیلاک سری وی (Cadillac Racing V Series) و شورلت کوروت ای ری (Chevrolet Corvette E-Ray) در زمان عرضه در دسترس کاربران خواهد بود. همینطور اینکه در این بازی تمرکز روی رقابت بوده و به همین علت کوشش شده تا مسیرها و ماشین ها به برترین نحو طراحی شوند.

تریلر اخیری هم که از این بازی منتشر شد، فورتزا موتور اسپورت را روی کامپیوتر نشان می داد. اینطور که به نظر می رسد این بازی از لحاظ گرافیکی بسیار پیشرفته و دقیق بوده و تیم سازنده کوشش بسیاری نموده اند که آن را به برترین شکل مهم طراحی نمایند. همینطور اینکه جزئیات ماشین ها در بازی موتوراسپورت بسیار زیاد بوده که آن را چندین برابر مجذوب کننده می نماید.

در زمان عرضه بیش از 500 ماشین در بازی فورتزا موتوراسپورت وجود دارد

همانطور که گفته شد بازی فورتزا موتور اسپرت با بیش از 20 مسیر تازه طراحی شده عرضه خواهد شد. همینطور اینکه این نقشه ها حالت های مختلف داشته که باعث می گردد بازیکنان مسیرهای مختلف را از یک نقشه تجربه نمایند. از این 20 نقشه و مسیر، 5 مورد از آن ها تا به حال در عناوین فورتزا موتوراسپرت وجود نداشته و کاملاً تازه هستند. تیم مسیرها دارای شرایط مختلف بوده و حتی جاده آن ها نیز نسبت به دماهای مختلف واکنش نشان خواهد داد.

اگر برای شما ماشین ها مهم هستند، بازی موتوراسپرت در زمان عرضه بیش از 500 ماشین مختلف خواهد داشت. این ماشین ها هم تازه بوده و هم قدیمی هستند. حال اینکه کاربر کدام را انتخاب کند به طور کامل به او بستگی دارد. تعدادی از این ماشین ها در تریلر و تصاویر این بازی وجود دارد که نشان می دهد ما شاهد مدل های مختلف با شرکت های متفاوت هستیم.

حالت تازه Builder Cup Career Mode چالش های تازهی در مسیر بازیکنان قرار می دهد

حالت بیلدر کاپ کریر (Builder Cup Career Mode) یک حالت کاملاً تازه در سری فورتزا موتوراسپورت است. به این شکل که کاربران باید کوشش نمایند تا ماشین های خود را با استفاده از موارد مختلف در بازی ارتقاء داده و برترین ماشین را بسازند. هوش مصنوعی بازی فورتزا موتوراسپرت پیشرفت بسیار زیادی داشته و به همین علت رقابت با آن کار راحتی نخواهد بود. این بخش کاملاً تک نفره بوده و شما باید ماشین خود را به برترین نحو ارتقاء دهید تا در مسابقات پیروز شوید.

اطلاعات بیشتر از این حالت به زودی در یک رویداد مخصوص فورتزا منتشر خواهد شد.

در کنار دوستان با جهان مسابقه دهید

در بازی فورتزا موتوراسپرت حالت های مختلفی از مسابقات آنلاین وجود دارد. در کنار آن رویدادهای هفتگی نیز وجود دارد که بازیکنان می توانند در آن شرکت نموده و از رقابت با افراد دیگر لذت ببرند. در کنار آن شرکت ترن 10 از هوش مصنوعی خود در حالت آنلاین هم استفاده نموده تا از همواره امن تر و مجذوب کننده تر بگردد. یکی از موارد جالب اضافه شده به بازی سیستم سلامت راننده است که در انتهای هر مسابقه به کاربران ارائه داده می گردد.

بازی فورتزا موتور اسپرت تازه را همین الان پیش خرید کنید

اگر شما نسخه پریمیوم (Premium) فورتزا موتوراسپرت را پیش خرید کنید، 5 روز زودتر به این بازی دسترسی خواهید داشت. همینطور اینکه کاربران اشتراک گیم پس از روز اول می توانند فورتزا موتور اسپرت را تجربه نمایند. در کنار آن کاربران می توانند نسخه عادی بازی را به نسخه پریمیوم ارتقاء داده تا از موارد مختلف موجود در آن استفاده نمایند.

پیش خرید فورتزا موتوراسپرت برای کامپیوتر هنوز در دسترس نیست. با این حال کاربران استیم می توانند این بازی را در Wishlist خود قرار داده تا زمانی که پیش خرید آن امکان پذیر شد، این کار را انجام دهند.

بازی فورتزا موتور اسپرت در تاریخ 18 مهر (10 اکتبر) برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. شرکت سازنده اعلام نموده که تا چندین سال از بازی فورتزا موتوراسپرت پشتیبانی خواهد نمود و برای آن محتوای تازه عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1762

به "فورتزا موتوراسپرت نو پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورتزا موتوراسپرت نو پاییز سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید