فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، میرمصطفی جوادی ملی پوش دسته 73 کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز حرکت یکضرب رقابتهای قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان در جریان است، گفت: هر چند توانستم در یک ضرب به برنز برسم اما بدنم در شرایط مناسبی نبود و متأسفانه در حرکات دو ضرب فرصت سوزی شد و وزنه را انداختم.

فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید

وی گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان سطح بالایی دارد و البته توانایی این را داشتم تا در دو ضرب و مجموع نقره بگیرم، اما متأسفانه نشد و بدنم در شرایط مناسب نبود.

جوادی ادامه داد: خوشبختانه در حرکت یکضرب توانستم مدال برنز بگیرم. هرچند مسابقه خوبی برایم نبود. در دومین حرکت نیز وزنه از دستم افتاد و فرصت خوبی را از دست دادم. در مجموع سه حرکت زدم وکه می توانستم بهتر عمل کنم. به هر حال اگر وزنه 187 کیلوگرم را می زدم، در دوضرب و مجموع نایب قهرمان می شدم که متأسفانه اینگونه نشد.

جوادی در حرکت اول یکضرب وزنه 146 کیلوگرم را مهار کرد، اما در بار دوم نتوانست وزنه 151 کیلویی را به ثبت برساند. در نهایت نماینده کشورمان در حرکت سوم یکضرب پیروز به مهار وزنه 151 کیلویی شد تا مدال برنز را از آن خود کند.

در پایان رقابتهای این دسته، ژیونگ شی قهرمان المپیک و جهان از چین ضمن کسب مدال طلا با مهار وزنه 169 کیلوگرم رکورد حرکت یکضرب جهان را به نام خود ثبت کرد. چنگ فی دیگر وزنه بردار چین هم با مهار وزنه 155 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1115

به "فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت سوزی کردم و مدال آسیایی از دستم پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید