صید ماهی خاویار عظیم با عمر 100 سال در آمریکا!

به گزارش مجله گرگانلند، صید یک ماهی عظیم خاویار که تخمین زده می گردد بیش از 100 سال از عمر آن می گذرد در رودخانه ای در آمریکا خبرساز شده است.

صید ماهی خاویار عظیم با عمر 100 سال در آمریکا!

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران، صید یک ماهی عظیم خاویار در رودخانه ای در آمریکا به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. این ماهی 240 پوندی (108 کیلوگرمی) که تخمین زده می گردد بیش از 100 سال عمر داشته باشد به وسیله ماموران خدمات شیلات و حیات وحش در رودخانه دیترویت صید شد. این ماهی در تاریخ 22 آوریل در نزدیکی گراسی لی در جنوب دیترویت و زمانی که سه مامور این مرکز سرگرم انجام مطالعات سالیانه روی ماهی های خاویاری بودند صید شد.

در پستی که خدمات شیلات و حیات وحش آمریکا روز آدینه در فیسبوک منتشر نموده این ماهی 7 فوتی (2.13 متری) به هیولای واقعی رودخانه توصیف شده است. این پست تا به امروز بیش از 24 هزار بار بازنشر شده است.

تصاویری که تهیه شده عظیمی این ماهی را در داخل کشتی صیادی به خوبی نشان می دهد. در یکی از تصاویر هم یکی از ماموران در حالی که ماهی را در کنار خود در هوا گرفته دیده می گردد. بنا به اعلام خدمات شیلات و حیات وحش این ماهی با توجه به قطر شکم و سایز، یک ماهی ماده محسوب می گردد و عمر آن بیش از 100 سال است. بنا به اعلام این مرکز دولتی این ماهی پس از وزن کشی و میزان گیری به داخل رودخانه برگردانده شد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و خبرنگاران هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1249

به "صید ماهی خاویار عظیم با عمر 100 سال در آمریکا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صید ماهی خاویار عظیم با عمر 100 سال در آمریکا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید