خوشمزه ترین نوشیدنی های غیر الکلی و دسرها در مالدیو

به گزارش مجله گرگانلند، در مالدیو می توانید انواع گوناگون از دسر و نوشیدنی را امتحان کنید. مالدیو یک کشور جزیره ای زیبا با طبیعت شگفت انگیز و جاذبه های گردشگری فوق العاده است.این کشور در منطقه جنوب شرقی آسیا و در نزدیکی خط استوا قرار گرفته است. مالدیو با توجه به شرایط خاص خود هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی است. گردشگران بسیاری از سراسر جهان به این منطقه سفر نموده و از مالدیو بازدید می نمایند.

خوشمزه ترین نوشیدنی های غیر الکلی و دسرها در مالدیو

شما می توانید در این کشور به تفریحات مختلفی مشغول شوید. اما یکی از تفریحات بسیار مهم در هنگام سفر کردن به مالدیو، میل کردن غذاها، دسرها، نوشیدنی ها و میوه های محلی این کشور است. در مالدیو می توانید انواع مختلف از دسر و نوشیدنی را امتحان کنید.

در سفر به مالدیو حتماً به سراغ خوراکی های خوشمزه و خاص این کشور رفته و آن ها را امتحان کنید. چرا که مالدیو علاوه بر طبیعت زیبا به خوراکی های خوشمزه اش مشهور است. در مالدیو فرصت امتحان کردن انواع مختلف دسر و نوشدنی را دارید. در ادامه شما را با مهم ترین خوراکی های کشور مالدیو آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این خوراکی ها بیاندازیم.

برای رزرو ارزان ترین تور مالدیو خبرنگاران کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

دسر ساگو بوندیبای، دسر محبوب در مالدیو

در مالدیو می توانید انواع مختلف دسر و نوشیدنی را امتحان کنید. یکی از دسرهای خوشمزه ای که می توانید در کشور مالدیو آن را میل نموده و طعم لذیذ آن امتحان کنید، پودینگ خوشمزه ساگو بوندیبای است.

نکته مهمی که باید بدانید این است که این دسر با استفاده از نوع خاصی نشاسته تهیه می گردد. نشاسته ای که برای تهیه این دسر مورد استفاده قرار می گیرد، از ریشه درختان نخل گرفته شده است.

موضوع دیگر این است که برای تهیه این پودینگ لذیذ و خوشمزه از نشاسته به همراه مواد دیگری مثل شیره نارگیل و هل نیز استفاده می گردد. این دسر در مالدیو به قدری محبوب است که شما می توانید به راحتی آن را در رستوران ها و کافه های مختلف این کشور مشاهده کنید. اگر به کشور زیبا مالدیو سری زدید، به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً این پودینگ خوشمزه را امتحان نموده و مزه لذیذ آن را بچشید.

نان هونی روشی، دسر خوشمزه مالدیو

نان هونی روشی یکی از نان های جذاب و خوشمزه استوایی است. این نان را می توانید در مناطق استوایی، به خصوص در کشور مالدیو پیدا کنید.

این نوع در طبقه بندی نان های مسطح قرار می گیرد و شکلی شبیه به لواش دارد. با این حال به دلیل آن که این نان از نارگیل تهیه می گردد. در هنگام خوردن آن می توانید مزه شگفت انگیز نارگیل را متوجه شوید. در سفر به کشور مالدیو به شما پیشنهاد می دهیم تا حتماً به سراغ این نان خوشمزه رفته و آن را امتحان کنید. مردم مالدیو معمولا نان هونی روشی را با غذاهای مختلف مثل کاری سبزیجات میل می نمایند.

نارگیل

بی شک نارگیل مهم ترین میوه ای است که در کشور مالدیو می توانید آن را مشاهده کنید. نارگیل در رژیم مردم کشور مالدیو صندلی ویژه ای دارد. این میوه به قدری حائز اهمیت است که شما می توانید آن را در غذاها و دسرهای مختلف این کشور ببینید. اگر به سراغ بازارچه های میوه در این کشور رفتید، حتماً نارگیل های خوشمزه مالدیو را امتحان کنید.

با خبرنگاران و رزرو آنلاین بهترین هتل های مالدیو سفری بی نظیر را به این کشور تجربه کنید.

انبه

یکی دیگر از میوه های خوشمزه ای که در کشور مالدیو وجود دارد، انبه است. شما می توانید در بازارهای میوه این کشور انواع انبه های خوشمزه و لذیذ را مشاهده نموده و آن ها را خریداری کنید. مالدیو دسرها و نوشیدنی های بی نظیری بر پایه انبه دارد.

مطمئنا انبه های کشور مالدیو بسیار خوش طعم تر هستند.

پاپایا

پاپایا که به آن خربزه درختی نیز می گویند، میوه دیگری است که شما می توانید در مالدیو آن را پیدا کنید. منطقه ای که بیشتری پاپایا در آن به وجود می آید، قاره آمریکا است. با این حال در مالدیو نیز شاهد کشت این میوه خاص هستیم. اگر دوست دارید تا یک میوه جدید را امتحان کنید، می توانید در سفر به جزیره مالدیو به سراغ میوه خاص پاپایا بروید.

خبرنگاران با ارائه لیست کامل پروازها امکان رزرو آنلاین ارزان ترین بلییط هواپیما مالدیو را برای شما فراهم نموده است.

نوشیدنی های غیر الکلی کشور مالدیو

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که مالدیو یک کشور مسلمان است. همین موضوع باعث شده تا نوشیدنی های الکلی در این کشور ممنوع باشند. اما تنوع دسر و نوشیدنی در مالدیو بسیار بالا است.

البته با توجه به حجم گسترده ای از گردشگران خارجی که به این کشور سفر می نمایند، شاهد فروش نوشیدنی های الکلی در هتل های این کشور هستیم.

می توانید نوشیدنی های غیر الکلی خوشمزه و خاص را در کشور مالدیو امتحان کنید. کافی ست از هتل خارج شده و به سراغ رستوران ها و کافه های این کشور رفته و نوشیدنی های مختلف و متنوعی را سفارش دهید.

بی شک خوشمزه ترین نوشیدنی های کشور مالدیو مواردی هستند که با استفاده از آب نارگیل تهیه می شوند. همان طور که گفته شد نارگیل در این کشور اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می توانید غذاها، دسرها و نوشیدنی های مختلفی را مشاهده کنید که با استفاده از نارگیل تهیه می شوند.

گول ها

یکی از میان وعده هایی که می توانید در کشور زیبا مالدیو آن را امتحان کنید، گول ها است. گول ها نوعی توپک است که در داخل آن تن ماهی، پیاز خرد شده و نارگیل رنده شده قرار گرفته است. برای تهیه گول ها این مواد را در داخل خمیر قرار داده و آن را با ادویه های معطر و خوش عطر پر می نمایند. سپس این توپک ها را در روغن بسیار زیادی قرار می دهند و آن را سرخ می نمایند.

گول ها به عنوان یکی از خوشمزه ترین دسرها و میان وعده های کشور مالدیو شناخته می گردد. گردشگرانی که آن را امتحان کردند، جذب طعم شگفت انگیز و خاص این میان وعده شده اند.

شکم گردیمالدیو

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1003

به "خوشمزه ترین نوشیدنی های غیر الکلی و دسرها در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشمزه ترین نوشیدنی های غیر الکلی و دسرها در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید