شهرک صنعتی مهاباد توسعه می یابد

به گزارش مجله گرگانلند، حاتمی گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی مهاباد و واگذاری زمین به واحد های تولیدی تازه تاسیس آن در دست اجراست.

شهرک صنعتی مهاباد توسعه می یابد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، حسن حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به اتمام اراضی شهرک صنعتی برای واگذاری به سرمایه گذاران در این شهرک، 49 هکتار زمین برای توسعه آن شناسایی شده است.

حاتمی اضافه نمود: اغلب زمین های در نظر گرفته شده دارای مشکلاتی در خصوص عوارض هستند که با رایزنی و کمک شهروندان در حال رفع آن ها هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی اذعان کرد: همچنین برای احداث بخش دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی مهاباد 120 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که در صورت تامین 50 درصد این مبلغ از اعتبارات عمرانی استان، 50 درصد دیگر آن نیز از محل منابع شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی تامین می شود.

آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور به شمار می رود، اما با اجرای قانون خروج از رکود تدوینی، اقدامات خوبی در راستای بازگشت واحد های تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید و جذب سرمایه آغاز شده است.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1371

به "شهرک صنعتی مهاباد توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک صنعتی مهاباد توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید