شب در موزه لوور بمانید و با مونالیزا قهوه بخورید، هدیه سی سالگی هرم معروف فرانسه

به گزارش مجله گرگانلند، موزه لوور به مناسبت سی سالگی هرم معروف خود برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است. لوور با همکاری شرکت گردشگری ایر بی ان بی برنامه شبی در موزه لوور را برگزار می نماید. برنامه ای که دو برگزیده آن در ایر بی ان بی می توانند یک شب با خدمات خاص و تکرار نشدنی در موزه لوور بمانند و زیر هرم معروف این موزه شب را به صبح برسانند.

شب در موزه لوور بمانید و با مونالیزا قهوه بخورید، هدیه سی سالگی هرم معروف فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

متقاضایان می توانند تا روز 12 آوریل در سایت ایر بی ان بی درخواست خود را برای شرکت در این برنامه خاص ثبت نمایند. پس از آن دو نفر انتخاب خواهند شد که یک شب خاص در موزه معروف لوور را تجربه نمایند. برندگان خوش شانس این برنامه در تور یک ساعته همراه با راهنمای اختصاصی از موزه لوور بازدید خواهند کرد. بازدیدی که شبیه بازدید مقامات سیاسی بلند مرتبه دنیا از موزه لوور خواهد بود.

مسافران شبی در موزه لوور زیر مجسمه معروف ونوس شام خواهند خورد و مهمان شب نشینی با یکی از معروف ترین نقاشی های دنیا خواهند بود. موزه لوور در این شب، بازدیدنمایندگان خود را به شب نشینی و صرف قهوه با نقاشی لبخند ژکوند مونالیزا دعوت نموده است.

مهمانان شبی در موزه لوور بعلاوه به یک اجرای خصوصی موسیقی در آپارتمان ناپلئون دعوت هستند و شب را در هرمی شبیه به هرم اصلی موزه لوور به صبح خواهند رساند.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1263

به "شب در موزه لوور بمانید و با مونالیزا قهوه بخورید، هدیه سی سالگی هرم معروف فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب در موزه لوور بمانید و با مونالیزا قهوه بخورید، هدیه سی سالگی هرم معروف فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید