سناتور آمریکایی خواستار انتها خود تنظیمی شرکت های فناوری شد (تور نوروزی ارزان آمریکا)

به گزارش مجله گرگانلند، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، این درحالی است که ایلان ماسک درخواست یکی از نمایندگان کنگره برای دریافت اطلاعات را بی پاسخ گذاشته است.

سناتور آمریکایی خواستار انتها خود تنظیمی شرکت های فناوری شد (تور نوروزی ارزان آمریکا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروزی ارزان آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مارکی در توئیتی نوشت: ایلان ماسک می توانست به توئیت های من پاسخ دهد اما تا خاتمه مهلت روز آدینه از پاسخ به نامه من وجواب به سوالاتی ساده درباره فرایند احراز هویت توئیتر سرباز زد. کنگره باید عصر شکست خورده خودقانونمندسازی شرکت های بزرگ فناوری را خاتمه دهد و با وضع قوانینی ایمنی کاربران را بر هوا و هوس میلیاردرها ترجیح دهد.

ماسک تا 25 نوامبر فرصت داشت به نامه ای که سناتور مارکی در 11 دسامبر برای او نوشته بود، پاسخ دهد. مارکی در این نامه سوالاتی درباره ویژگی احراز هویت و تیک آبی حساب های کاربری با پرداخت حق اشتراک مطرح نموده بود.

هنگامیکه ایلان ماسک این ویژگی را ارائه کرد بسیاری از ترول ها از آن برای جعل هویت سلبریتی ها، برندها و سیاستمداران استفاده کردند. مارکی نیز نامه ای در این باره برای ماسک فرستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1673

به "سناتور آمریکایی خواستار انتها خود تنظیمی شرکت های فناوری شد (تور نوروزی ارزان آمریکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی خواستار انتها خود تنظیمی شرکت های فناوری شد (تور نوروزی ارزان آمریکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید