ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت

به گزارش مجله گرگانلند، خبرگزاری خبرنگاران- ایلان ماسک مدیرعامل تسلا حدود 930 میلیون دلار دیگر از سهام خود را فروخت.

ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بایگانی های اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه نشان داد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا 930 میلیون دلار از سهام خود را برای انجام تعهدات مربوط به کسر مالیات مرتبط با اعمال اختیارات سهام فروخته است.

ماسک 934091 سهم را پس از اعمال اختیار خرید 2.1 میلیون سهم فروخت. او ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد مابه التفاوت قیمت اعمال و ارزش سهام است.

این دومین بار در یک هفته اخیر است که این میلیاردر از اختیار سهام خود استفاده می کند. روز دوشنبه گذشته، او 934 هزار سهم دیگر را به قیمت 1.1 میلیارد دلار پس از اعمال اختیارات برای خرید نزدیک به 2.2 میلیون سهم فروخت.

اسناد مرتبط نشان می دهد که این دو فروش سهام از طریق یک طرح معاملاتی تنظیم شدند که به افراد داخلی شرکت اجازه می دهد تا معاملات از پیش برنامه ریزی شده را بر اساس یک برنامه انجام دهند.

بایگانی تسلا نشان می دهد که تا سرانجام سال 2020، او اختیار خرید 22.86 میلیون سهم را داشت که در آگوست سال آینده منقضی می شود.

در تاریخ 6 نوامبر، ماسک از کاربران توییتر در مورد فروش 10 درصد از سهام خود نظرسنجی کرد و پس از اینکه اکثریت در توییتر با فروش موافقت کردند، قیمت سهام تسلا را پایین آورد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1405

به "ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک باز هم سهام تسلا را فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید