زالی: اعمال محدودیت ها مانع توسعه اُمیکرون نمی گردد ، اعلام آماده باش به 108 بیمارستان استان تهران

به گزارش مجله گرگانلند، فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران با بیان اینکه اعمال محدودیت ها، مانند سویه های سابق مانع توسعه اُمیکرون نمی گردد، گفت: برترین اقدام برای جلوگیری از شیوع این ویروس، واکسیناسیون، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است.

زالی: اعمال محدودیت ها مانع توسعه اُمیکرون نمی گردد ، اعلام آماده باش به 108 بیمارستان استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرمانده ستاد مقابله با کرونا گفت: به صورت فزاینده شاهد افزایش ابتلا و بستری حتی در بخش های مراقبت ویژه بچه ها هستیم و تمهیداتی برای افزایش ظرفیت این بخش ها در نظر گرفته شده است و شاید مصوبات و محدودیت های سخت تر و بیشتری را در چند روز آینده اعمال کنیم.

به گفته زالی در حال حاضر 3 میلیون و 600 هزار نفر دوز سوم را در تهران دریافت نموده اند و احتیاج است 6 میلیون نفر دیگر دوز سوم را دریافت نمایند. در 10 روز گذشته بالای 100 هزار دوز واکسن در روز در تهران تزریق نموده ایم که نشان می دهد در این 10 روز شاهد افزایش مقدار مراجعه برای تزریق بوده ایم.

او گفت: در سه هفته اخیر مقدار مراجعه بخش های سرپایی 157 درصد، بستری در بخش مراقبت های ویژه 51 درصد و مقدار بستری 3 تا 5 برابر افزایش داشته است و در 24 ساعت گذشته 16 هزار نفر به بخش های بهداشت و درمان مراکز دولتی مراجعه نموده اند. مقدار بستری بچه ها صفر تا 10 سال بیشتر شده و 20 درصد بستری ها گروه سنی 7 تا 12 سال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1500

به "زالی: اعمال محدودیت ها مانع توسعه اُمیکرون نمی گردد ، اعلام آماده باش به 108 بیمارستان استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: اعمال محدودیت ها مانع توسعه اُمیکرون نمی گردد ، اعلام آماده باش به 108 بیمارستان استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید