روش های ساده برای زیباترین طراحی ناخن

به گزارش مجله گرگانلند، طراحی ناخن روش های گوناگونی دارد. در اینجا به شما روش هایی ساده برای طراحی ناخن را آموزش می دهیم. دیگر نگران طراحی ناخن های خود نباشید.

روش های ساده برای زیباترین طراحی ناخن

طراحی ناخن با تکه های روزنامه

ابتدا یک روزنامه را به شکل مربع های کوچک ببرید. ناخن های خود را لاکبزنید. سعی کنید از رنگ های روشن برای ناخن ها بهره ببرید چون این طرح بر رویرنگ های روشن بهتر می گردد. بعد از لاک زدن ناخن ها به ترتیب هر کدام را چند ثانیه درالکل فرو ببرید. سپس ناخن را از الکل خارج کنید و یکی از تکه های روزنامه را رویآن بگذارید و فشار بدهید. تکه روزنامه را 5 ثانیه روی ناخن نگه دارید و سپس آنرا به آرامی از روی ناخن جدا کنید. مشاهده می کنید که نوشته های روزنامه به زیباییبر روی ناخن چاپ شده است. در خاتمه می توانید برای زیباتر شدن کمی طراحی نیز به آناضافه کنید. اگر هم سادگی را می پسندید فقط برای تثبیت شدن لاک کمی برق ناخن رویناخن ها بزنید. با استفاده از این روش به سادگی ناخن های خود را با یک طراحی زیباآراسته اید.

طراحی ناخن با گیره مو

برای طراحی ناخن نیازی به ابزار های خاص و ویژه نیست و شما به راحتیمی توانید با استفاده از یک گیره سر و یا حتی یک خلال دندان بر روی ناخن خود طرحبزنید.

طراحی ناخن با نوارچسب و یا نوار مخصوص ناخن

با استفاده از نوار چسب به راحتی می توانید طرح های باور نکردنی ایجادکنید. با استفاده از قیچی با تیغه طرح دار می توانید نوار چسب را به شکل مدل دارببرید و از آن برای طراحی بهره ببرید. سعی کنید با روش های متنوع چسباندن نوارچسب یا چسب ناخن طرح های جدید ایجاد کنید. در زیر طرح های متنوعی را برای شما انتخاب نموده ایم.

طراحی ناخن با پلاستیک

بعد از لاک زدن ناخن هایتان یک پلاستیک را مچاله کنید و بر روی آن یکرنگ لاک دیگر بزنید و سپس به راحتی آن را مانند مهر بر روی ناخن هایتان بزنید.فشردگی پلاستیک بر روی ناخن طرح های ویژه ای به جای می گذارد.

طراحی ناخن با پانچ دستی و نوار چسب

می توانید از پانچ های دستی کوچک با سری های مختلف برای طراحی ناخن هابهره ببرید. به سادگی با پانچ بر روی نوار چسب طرح را ایجاد کنید و بعد از آنچسب را روی ناخن چسبانده و بر روی آن لاک بزنید. پس از خشک شدن چسب را از روی ناخنجدا کنید و بدین ترتیب ناخن های شما با یک طرح یکسان و زیبا به سادگی طراحی می شوند.

طراحی ناخن با کشیدن طرح بر روی نایلن

در این روش باید ابتدا طرح مورد نظر خود را بر روی یک نایلن بااستفاده از لاک های رنگی بکشید و صبر کنید تا طرح ها خشک شوند. سپس طرح های خشکشده را به آرامی از روی نایلن جدا کنید و بر روی ناخن ها با استفاده از برق ناخنتثبیت کنید.

طراحی ناخن با چسب زخم

یک روش ساده برای طراحی ناخن ها استفاده از چسب زخم است. بعضی از چسبزخم ها دارای سوراخ های ریز هستند که می توانید به سادگی با چسباندن آن ها بر رویناخن و لاک زدن یک طرح خالدار زیبا بر روی ناخن ها ایجاد کنید.

طراحی ناخن با مداد نوکی

به راحتی با استفاده از یک مداد نوکی خراب و غیر قابل استفاده می توانیدبرای طراحی ناخن ها بهره ببرید. با مداد نوکی می توانید با تسلط کافی کار طراحیرا انجام دهید.

طراحی ناخن با تور

یکی از زیباترین طراحی هایی که می توانید برای ناخن ها ایجاد کنید بااستفاده از تور است. با تکه های تور اضافه ای که در خانه دارید به سادگی طرح هایفوق العاده ای را بر روی ناخن هایتان ایجاد کنید. تنوع طرح تور ها زیاد است و اینجذابیت کار و تنوع آن را بالا می برد.

طراحی ناخن با اسفنج

بعد از اینکه ناخن هایتان را لاک زدید با استفاده از یک تکه اسفنج بهطراحی ناخن ها بپردازید. بر روی اسفنج لاک بزنید و آن را بر روی ناخن ها چاپکنید. بهتر است برای این کار از لاک های براق و اکلیلی بهره ببرید.

طراحی ناخن با ترکیب دو رنگ لاک

یک لاک را در خاتمهی ناخن بزنید و رنگ بعدی را بالای ناخن بزنید. سپسقبل از خشک شدن این دو رنگ با استفاده از برق ناخن بر روی ناخن به نحوی بکشید کهآن ها مرزشان با یکدیگر مخلوط شوند. با این روش یک طرح ساده و جالب را ایجاد می کنید.

طراحی ناخن با قلموی آرایشی باد بزنی

با این قلمو و ترکیب چند رنگ لاک زیبا می توانید یک طرح جالب به وجودآورید.

طراحی ناخن با نی

دور ناخن ها را چسب بزنید و نی را داخل رنگ لاک فرو ببرید. سپس داخلنی فوت کنید تا رنگ ها بر روی ناخن پاشیده گردد. با این روش طرح های زیبایی بر رویناخن ایجاد می گردد.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 425

به "روش های ساده برای زیباترین طراحی ناخن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های ساده برای زیباترین طراحی ناخن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید