دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد

به گزارش مجله گرگانلند، زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد امروز خبر داد.

دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار ، درباره زمان انتشار دفترچه سوالات کنکور ارشد، گفت: دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی هم اکنون منتشر شده و در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی و دانلود است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بیان نمود: این دفترچه مربوط به رشته هایی است که آزمون آنها امروز پنجشنبه 16 مرداد برگزار گشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: کنکور کارشناسی ارشد امروز در 33 رشته امتحانی با 321 هزار و 504 نفر برگزار گشت.

زرین آمیزی ادامه داد: ظرفیت این آزمون 157 هزار نفر است و ننایج اولیه آن دهه دوم شهریور ماه منتشر، بلافاصله انتخاب رشته آغاز و نتایج نهایی اواخر مهر ماه اعلام می شود.

او در ادامه بیان نمود: داوطلبانی که در دو روز آینده آزمون دارند و هنوز کارت ورود به جلسه را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به تهیه و پرینت کارت اقدام کنند. داوطلبان برای حضور در آزمون باید کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار را به همراه داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 655

به "دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفترچه سوالات کنکور کارشناسی ارشد منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید