خلاصه بازی دورتموند 1 ، 3 بایرن مونیخ؛ قهرمانی باواریایی ها در سوپرجام

به گزارش مجله گرگانلند، نبرد سوپرجام آلمان در سال 2021 در استادیوم زیگنال ایدوناپارک بین دورتموند قهرمان جام حذفی و بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا برگزار گردید که باواریایی ها با رجحان 3 بر یک به جام قهرمانی رسیدند.

خلاصه بازی دورتموند 1 ، 3 بایرن مونیخ؛ قهرمانی باواریایی ها در سوپرجام

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

در نیمه نخست پرهیجان و پربرخورد، نویر موقعیت تک به تک را از رویس گرفت تا دورتموند در گلزنی ناکام باشد و ضربات مولر و لواندوفسکی در دهانه دروازه تبدیل به گلی برای بایرن نشد، اما در دقیقه 41 سانتر زیبای گنبری و ضربه سر لواندوفسکی گل نخست بازی را برای باواریایی ها به ارمغان آورد. فرار عالی دیویس، جاخالی لواندوفسکی و ضربه نهایی مولر در دقیقه 49 بایرن را به گل دوم هم رساند. دقیقه 53 فرار هالند و ضربه او در موقعیت تک به تک گل شد، اما این گل آفساید بود. دقیقه 64 شوت مواج و تماشایی رویس به قعر دروازه نویر رفت تا دورتموند به گل اول برسد و فاصله کمتر گردد. دقیقه 74 اشتباه آکانجی با توپ گیری تولیسو و ضربه دقیق لواندوفسکی منجر به گل سوم بایرن شد.

در نهایت بایرن با رجحان در این ملاقات دیدنی و مجذوب کننده، برای نهمین مرتبه قهرمان سوپرجام آلمان شد و یولیان ناگلزمن هم به نخستین جام خودش دست پیدا کرد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1400 بروزرسانی: 28 مرداد 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1268

به "خلاصه بازی دورتموند 1 ، 3 بایرن مونیخ؛ قهرمانی باواریایی ها در سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی دورتموند 1 ، 3 بایرن مونیخ؛ قهرمانی باواریایی ها در سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید