لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا شد

به گزارش مجله گرگانلند، در نظرسنجی کارشناسان و طرفداران بوندس لیگا در این فصل رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. او در این نظرسنجی جیدون سانچو، مهاجم بوروسیا دورتموند و کای هاورتز، مهاجم جوان بایر لورکوزن را پشت سر گذاشت.

لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از کیکر، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از این انتخاب گفت: این جایزه برای من بسیار ارزشمند است. من توانستم آقای گل شوم و مهم تر اینکه گل های من با قهرمانی بایرن همراه شد و این بسیار راضی کننده است. بهترین اتفاق برای من افتاد و واقعا راضی هستم.

ستاره لهستانی ادامه داد: با در نظرگرفتن بازی های جام حذفی، لیگ قهرمانان، بوندس لیگا و خیلی بازی های دیگر بیشتر از قبل بازی می کنیم. خود من همین فصل 31 بازی کردم و 34 گل زدم. فکر نمی کنم بازیکنی بتواند در بوندس لیگای کنونی به حدود 40 گل زده برسد. اگر به عنوان مثال در بوندس لیگا 38 بازی می کردیم، شاید می شد به این رکورد رسید.

آلفونسو دیوس، بال چپ بایرن مونیخ هم توانست در این نظرسنجی عنوان بهترین بازیکن جوان بوندسلیگا را کسب کند.

این بازیکن 19 ساله هم در گفت وگویی که با سایت باشگاه بایرن مونیخ داشت گفت: وقتی به آلمان آمدم هدف نخستم یادگیری از بازیکنان عظیم بود. رویای من به واقعیت تبدیل شده و بسیار راضیم که این جایزه را به دست آوردم.

بایرن به فینال جام حذفی آلمان هم راه پیدا نموده است و در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 596

به "لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید