خبر های غافلگیرکننده ای از PS5 در راه است

به گزارش مجله گرگانلند، مدیرعامل بخش سرگرمی شرکت سونی از ویژگی های جدید PS5 اطلاع داد.

خبر های غافلگیرکننده ای از PS5 در راه است

به گزارش خبرنگار ، نشریه ژاپنی Business Insider با جیم رایان، مدیرعامل بخش سرگرمی های تعاملی شرکت سونی مصاحبه ای داشته است و رایان در این مصاحبه نوید ویژگی های جدید روی PlayStation 5 را داد.

جیم رایان در این مصاحبه اعلام نموده است که علاوه بر حافظه داخلی پرسرعت SSD در کنسول و دسته کنترلر بهتر، برای PS5 سخت افزار بهتری هم در نظر گرفته شده است. وی تأکید کرد که با رونمایی از کنسول جدید باید معینات خاصی به ویژه برای جذب مخاطب برای بروزرسانی وجود داشته باشد؛ ویژگی های جدیدی از جمله زمان بالا آوردن سریع بازی ها، صدای سه بعدی و صفحه لمسی روی کنترلر این دستگاه خوب هستند، اما به اندازه کافی خاص نیستند.

ویژگی هایی که رایان به آن ها اشاره نموده است هنوز به طور قطعی برای پلی استیشن 5 معین نیستند، اما تا به حال شایعات و پیش بینی های زیادی درباره آن منتشر شده است. یکی از شایعه هایی که همه هواداران این کنسول نیز به آن علاقه فراوانی خواهند داشت، سازگاری این دستگاه با بازی های نسل گذشته پلی استیشن از جمله PS1 تا PS3 است. با توجه به اخباری که هر لحظه در فضای مجازی در حال پخش شدن است، به نظر می رسد سازگاری این کنسول با نسل های گذشته قابل اجرا است و به این کنسول خواهد آمد.

یکی دیگر از مواردی که در این مصاحبه به آن اشاره شد، اختلاف تاریخی بود که عناوین مختلف در ریجن های متفاوت داشتند. با عرضه PS4، بین عرضه بازی برای دو کشور ژاپن و آمریکا سه ماه اختلاف بود که حالا با عرضه کنسول PS5 انتظار می رود این مسئله به طور کامل حل گردد. رایان در مصاحبه اشاره نمود که این اختلاف زمان در عرضه بازی ها در کنسول های نسل هشتم، منطقی بود، اما با توجه به پیشرفت فناوری در این روز ها دیگر باید این مسئله را حل کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 212

به "خبر های غافلگیرکننده ای از PS5 در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر های غافلگیرکننده ای از PS5 در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید