خاص ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد

به گزارش مجله گرگانلند، کانسپت نیسان آریا به عنوان یک کراس اوور برقی به نمایش در آمد.

خاص ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد

به گزارش خبرنگاران، چند هفته پیش بود که نیسان آغاز به ثبت سفارش برای خودرو نو آریا تمام برقی در آمریکا کرد که قیمت آن از 45950 دلار آغاز می شد. آنطور که نیسان گفته است تحویل این خودرو تک سرنشین در پاییز آینده آغاز خواهد شد، اما شرکت ژاپنی وعده داده است که زودتر از موعد خودروها را تحویل خواهد داد.

همانطور که در عکس های منتشر شده معین است، این کانسپت، یک خودروی اسپرت مفهومی است که تنها یک جایگاه دارد. نیسان آن را به عنوان یک پروژه اکتشاف، توسعه و نمایش با عملکرد بالا توصیف می کند که کاربرد دیگری را برای پیشرانه الکتریکی آریا پیشنهاد می کند.

این کانسپت که در رویداد نیسان فیوچرز ارائه شد، از همان سیستم الکتریکی کراس اوور تولیدی استفاده می کند. متأسفانه، این خودروساز معینات واقعی کانپست نو خود را فاش نمی کند، اگرچه ما فرض می کنیم که این قوی ترین نسخه از آن سیستم است که 389 اسب بخار و 600 نیوتن متر گشتاور در آریا تولید می کند.

تمامی مدل های آریا به بسته باتری 87 کیلووات ساعتی متکی هستند و تریم پلاتینیوم + e-4ORCE AWD برتر، دارای تنظیمات دو موتوره است.

در مورد طراحی این خودرو باید گفت که از ترکیبی بین برخی از طراحی های نسل قبلی آریا و خودروهای فرمول E ABB FIA است . تیم طراحی پشت این پروژه از سطوح روان و کارآمد این کراس اوور الکتریکی الهام گرفته شده است.

خوان مانوئل هویوس، مدیر کل بخش بازاریابی جهانی نیسان برای برند و تعامل، توضیح می دهد: در نیسان، ما جرات انجام کاری را داریم که دیگران انجام نمی دهند. با این کانسپت، می خواهیم پتانسیل عملکرد بالای پیشرانه آریا را در بسته ای الهام گرفته از موتورهای ورزشی را به نمایش بگذاریم که نه تنها به طراحی و استایل خودروی جاده ای که الهام گرفته از آن است، اشاره می کند، بلکه یک خودروی الکتریکی نو و کارآمد را نیز نشان می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: gorganland.ir شناسه مطلب: 1428

به "خاص ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین کانسپت نیسان با تنها یک سرنشین معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید